Friday, July 15, 2011

Wah, dah hari jumaat rupanya..

Salam dan hai kepada korang2 semua..

Tanpa ku sedariii...
Air mata aku mengalirrr...

Err, sori2 sebab ternyanyi lagu mamat exist pulak..huhu. Perggh, memang aku serius nak bagitau dekat korang semua ni.. Pagi tadi masa aku bangun, entah macam mana aku boleh teringat yang hari ini ialah hari selasa.. Entah kenapa aku boleh berfikiran sebegitu..

Mujurlah aku sempat tengok dekat phone aku.. Tapi masa aku mula2 tengok pun, aku tak percaya sebenarnya, aku still ingatkan yang phone aku tu rosak.. Lepas tu bila aku tengok phone mak aku, nampaknya memang sama tarikh dan waktunya..

Nasib baik aku tersedar awal, kalau tak kesian dekat adik2 aku.. Yelah, kalau hari selasa dorang balik pukul 1.00, and hari jumaat pulak pukul 12.00.. So, korang sendiri boleh fikir2kan sebab musababnya kan.. Still ada yang tak faham2 jugak ke..??

Bagi yang tak faham jugak tu, sini aku terangkan.. Kalau aku lambat tau yang hari ini ialah hari jumaat, kesian lah dekat adik aku sebab nanti aku amik dorang pukul 1.00 pulak.. Sedangkan dorang balik pukul 12.00, dah faham ke belum ni..??

Kata orang, kalau terjadi perkara yang sedemikian.. Itu tandanya yang kita tak sabar nak tunggu hari tersebut.. Tapi kalau kata monyet pulak, sorilah aku tak faham bahasa monyet..huhu. Okay2, kesian korang sebab kena baca ayat2 merepek ni..hehe

P/s : Tapi aku mesti perasan bila nampak orang pergi sembahyang jumaat nanti..

2 comments:

Jenny Pa-un said...

alahai boleh lak camtu

Unknown said...

kehkeh..biaselah bo..macam ayie juga kadang2..tpy adik ayie rabu and kamis balik awl 12.30pm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...