Sunday, July 24, 2011

Tengah malam baru update..

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Hohoho, nampaknya kesian dekat korang kan sebab terpaksa menunggu entry aku pada malam ni.. Namun aku tau yang sebenarnya bukan nya ada orang yang sudi menanti aku untuk update kan satu entry.. Betol tak dengan apa yang aku katakan ni..hehe

Malam ni aku cuma tengok tv je.. Bermula dengan tengok berita, lepas tu tengok bola sepak pulak walaupun aku tak minat bola.. Tapi bila Malaysia main, aku mesti lah tengok sebagai tanda sokongan aku..chewaaah.. Dah habis bola pulak, aku tengok majalah 3..

Selepas majalah 3, aku tengok cerita Sumpah Anjasmoro tu.. Eh2, apahal aku ceritakan aktiviti menonton tv aku ni..?? Korang bukannya amik tau pun cerita apa aku tengok malam ni.. Sebenarnya aku bagitau ni adalah disebabkan aku nak menceritakan dekat korang betapa sibuknya aku malam ni..

Dan bila aku bagitau ni, dengan aku itu aku pun harap lah bahawa korang akan faham mengapa aku tidak update untuk malam ini.. Selain itu juga aku berharap bahawa korang sudi menghulurkan wang sebanyak seringgit demi membantu aku untuk menghasilkan loji tenaga nuklear..hehe

Dah2, abaikan bab2 hulur duit tu.. Sekarang ni aku cuma nak pergi buat aktiviti tengah malam.. Iaitu menonton serta membaca entry2 korang semua.. Kalau bernasib baik, adalah cerita best tengah2 malam ni dekat tv tu..^^

7 comments:

M.E Z.A.F.I.R.A.H said...

sy terlepas majalah 3 mlm ni... wawawwawa.... frust2..

aiman fanboy k-pop said...

komen entry saya tau?

sniffa93_aznil4eva said...

sibuk2 pun sempat update jugak:D
wahaa selamat berhujung minggu bro^^

soooooour said...

sibuknya.......

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

sibuk oh sibuk

selamat berhujung minggu

happy sunday :)

Bro ahmad said...

balas kunjungan hmm anjasmoro best citer tu..cuba searj google cikgu wan blogger gila..sipa tertinggi hahaa

cik Beskod said...

huhu terlepas bace entri nie mlm tdi huhuuh...

wah kite tgok nurul syuhada nurul ain kawin kat majalah tiga lepas tu ade cerita pasal kat negeri kite lak tu hehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...