Tuesday, July 19, 2011

Alamak, dah lambat ni..

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Ye, dah lambat sangat dah sebenarnya ni.. Kalau aku tak taip laju2 ni, mesti akan bertambah lambat aku dibuatnya.. Korang boleh tak tolong aku supaya aku tidak terlambat.. Ala, cara untuk korang tolong ialah dengan menghulurkan gula2 seposen ke telapak tangan aku ni..hehe

Ish2, dah lambat2 ni pun still juga nak merepek.. Sebenarnya macam ni, aku dah terlambat untuk postkan entry pada waktu malam.. Biasa aku akan postkan pada pukul 10.30 malam, tapi malam ni lambat sikit sebab adik aku nak guna lappy ni..

Kalau aku update guna komputer rumah tu, aku pulak yang tak biasa dengan keyboardnya.. Kalau aku menaip guna keyboard tu, mesti akan banyak berlakunya kesalahan tulisan.. Sehinggakan kalau entry tu perlu ditapis dengan lembaga penapisan filem, pasti tak akan lulus punya..

Yelah, macam mana nak lulus kalau terlalu banyak sangat kesalahan tatabahasa dan tatasusila.. Okay2, ni dah sampai lembaga penapisan filem pun masuk dalam entry aku ni.. Nampaknya akan makin banyak lah ayat2 mengarut timbul nanti..

Okay, aku tutuplah entry ini dengan satu pengumuman.. Aku dah dapat semula semangat berblog seperti mana aku mula2 berblog dulu.. Tapi risau pulak takut semangat ini tidak dapat bertahan lama, yelah sebab biasanya semangat untuk kali kedua ini agak lemah..huhu

P/s : Aku rasa macam dah pernah buat entry yang macam ni...

8 comments:

Unknown said...

incya-ALlah okay shje smgt tu..istiqomah bro..kehkeh

abikwan said...

biasa la lambat2 ni... so pasni jgn lambat lagikkk... haha

Unknown said...

haha pernah la kot..aku pn xde smnagt nk blogging sgt arini.. bpe blog je aku lawat..

FADZ said...

yaeh2 !! semangat bro..semangat blogger..hehe..i'm polo u !!=D

ika said...

haha~ cm penah baca la...=.=" kamon la...chaiyok2 berentry2...hehe...

Anonymous said...

semangat2!

Unknown said...

semangat ..kipidap !

nadia fatihah said...

hahah, lame2 malas nk update jugak blog tu. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...