Tuesday, July 19, 2011

Bila aku kata yang aku takde idea..

Salam dan hai kepada readers dan para pembaca semua..

Macam tajuk yang korang baca dekat atas tu lah, bila aku takde idea itu tandanya yang aku akan merepek meraban.. Namun bukan itu cerita sebenarnya, walaupun ianya memang benar pun.. Okay2, disebabkan sekarang pun aku memang tengah takde idea, so aku terus terang je..

Korang mesti selalu sangat baca entry aku yang berkaitan dengan masalah takde idea.. Kalau yang tak tau korang check je dekat bahagian list2 entry tu.. Sebenarnya bila aku kata yang aku tengah takde idea, itu maknanya aku tengah takde ayat2 yang nak digunakan..

Even memang ada benda yang menarik aku nak storikan, tapi bila masalah tu datang ia akan membuatkan aku jadi buntu.. Buntu sebab aku tak tau macam mana nak ceritakan benda tu dekat korang semua.. Oleh kerana takde ayat2 untuk digunakan..

Maka aku terpaksa menggunakan ayat2 merepek yang sehinggakan aku sendiri pun rasa apa yang aku tulis tu macam entah apa2.. Kalau aku sendiri pun dah benci dengan entry tu, inikan pula dengan korang kan.. So, cuma itu jelah benda yang aku nak bagitau..

Aku bukan takde benda yang nak diceritakan, tapi aku cuma takde idea untuk menghasilkan ayat agar korang sendiri akan mudah faham.. Ke korang memang tak faham dengan apa yang aku tulis or repekkan selama ini..??

P/s : Aku rasa macam tak best pulak bila entry tu pendek sangat..huhu

3 comments:

Unknown said...

hehe..kalo tidak ad idea..cerita jerlh apa2 yg mengrut yg pntg dibace and boleh bt ketawe..hohoh

cik aisha said...

idea2...idea xkering ayt yg xde...huhuu.

aiman mania said...

in short,no idea.....tapi,nih ada idea plak nak post entry....kikikiki.....paham?paham?tak paham nih..hehe^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...