Tuesday, July 12, 2011

Macam mana entry panjang tu..??

Salam readers2 dan para pembaca entry ini.. Korang dah sarapan ke belum ni..?? Kalau belum, jom kita pekena roti canai dan teh tarik.. Eh kejap2, tapi time2 macam ni ada ke kedai yang jual roti canai lagi..?? Kalau dekat tempat aku memang dah takde, tapi kalau tempat korang..??

Okay, abaikan semua persoalan yang telah aku ajukan dekat atas tu.. Sebab ada persoalan lain yang lebih patut korang utamakan untuk menjawabnya.. Aku pasti dan yakin bahawa ramai dikalangan kita tidak menggemari atau menyukai dengan entry yang panjang berjela kuasa 3..

Namun, sepanjang manakah korang mampu untuk bertahan untuk membacanya.. Apakah korang boleh baca sampai 20 perenggan.. Atau mungkin perenggan pertama pun korang tak mampu habiskan..?? Sila jawab dengan jujur ye..

Cara2 untuk menjawab soalan ini ialah dengan menandakan atau bulatkan pada jawapan yang betul.. Dah2, takde maknanya nak bulat2 kan ni.. Macam biasalah, just hantarkan jawapan korang ke tempat komen bawah entry ni..

Tapi kalau korang rajin sangat sampai nak postkan jawapan korang tu dekat aku pun boleh.. Tapi pandai2 korang lah cari dekat mana alamat rumah aku tu.. Nanti bila dah postkan tu, jangan lupa hantar sekali kad raya yang didalamnya mempunyai duit raya sebanyak mana yang korang boleh bagi..hehehe

P/s : Puasa pun belum lagi, aku dah sibuk cerita pasal raya..^^

10 comments:

Unknown said...

boleh baca sampai 5 prenggan je, lepas tu x lrt dah..

Siti Hajar Masri said...

kalo benda tu berinfo pnjg mana pun ok tp kalo merapu memg 2 perenggan dah cukup..;p

mykhalis said...

Khalis akan baca kalau isu tu best..cam tajuk ni..sampai habis baca tau..

Alif Haris said...

aku memang kurag suka dgn entri pnjang berjela2 .. huhu ..
klu bace pn bace perenggan akhir sekali hahahaha

Unknown said...

aku pernah skali ter tulis entry pnjng2.. klu pernah trbaca prtarungan gajah dan ular.. panjang wei smpai rmi tegur.. pstu start dri stu aku dah tulis entry pendek2..

ika said...

xkisah baca panjang kalau kelakar...tp kalau bohsan mmg di angin lalu je la...lagi satu tulisan kena besar kalau entry nk pnjng...xla sakit mata...

Aleen Aiden said...

yess,berjaya bace sampai abes.ki3 :P

myhatiku said...

tak pnjng n tak pendek..aha:D

Aujinz said...

sila mengaku bro, ang abis tak baca entri berjela aku yang pepanjang tue.. koh koh koh..

Kalau panjang tapi gaya penulisan dia sangat catchy, aku akan baca..

Jenny Pa-un said...

sepanjang mana entri tu kalau cter gempak or best giler memang akan berusaha habiskan hahaah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...