Friday, July 15, 2011

Kejadian sedih di petang hari..

Huhuhu..

Memang sedih betul aku pada petang ini.. Tatkala orang lain sedang bersuka ria bersama keluarga mereka.. Namun aku hanya sendirian didalam kamar yang sepi ini.. Tidak dapat aku gambarkan betapa sedihnya perasaan dan hati ini..

Betapa peritnya rasa yang datang mencengkam kalbu ini.. Sudah begitu lama aku menunggu, namun sesaat aku sudah memilikimu.. Aku tidak dapat menggunakan diri mu demi memenuhi selera ku ini.. Apabila aku tau kau sudah tidak berguna bagi ku lagi..

Perasaan aku ini hancur berkecai sehinggakan aku tidak mampu untuk berkata2 lagi.. Kenapa perkara sebegini haru berlaku pada diri aku ini.. Mengapa kejadian yang sungguh menyakitkan hati ini terjadi pada petang ini.. Mengapaaaa...!!!!!

Mengapa kah game ini tidak berfungsi selepas selama satu hari satu malam aku mendownloadnya..Huhuhu, sedih betul aku.. Kalau download selama 2-3 jam and gamenya tak boleh, aku still boleh terima.. Ini tidak, dah dekat 24 jam aku download, tapi bila dah dapat..huhu

P/s : Nampaknya aku terpaksa lah download game lain..

4 comments:

mykhalis said...

game ape download sampai sehari suntuk?

syuxer said...

men game dota sudah..heheh..lagi klasik heeh

Ceiler Mun said...

grrrr... ingat kan kisah sedih apa.. hahahahahha!!~



main galah panjang sudah.. tak payah dowload2... hehehehhe!!~



^^

Alif Haris said...

haha sabo je le bro .. beli cd je la .. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...