Sunday, July 10, 2011

Hujung minggu yang biasa korang buat..??

Salam dan selamat pagi kepada korang2 semua.. Tapi kalau korang baca pada waktu malam, time tu sudah tiada selamat pagi bagi mu.. Hanya selamat malam sahaja yang boleh aku ucapkan..hehe. Dah2, aku pun malas nak menaip dengan lebih panjang..

So, aku nak taip sikit panjang je, bukan panjang sikit tau.. Apakah perkara yang paling banyak korang buat pada hari ahad atau orang panggil sebagai hujung minggu..?? Kalau omputih pulak cakap weekend lah bagi mereka yang still tak faham jugak... Err, ada ke yang tak faham maksud hujung minggu tu..??

Dah2, berbalik kepada soalan aku tadi.. Sila jawab ditempat kosong yang telah disediakan pada bahagian bawah entry ini.. Kalau aku, benda yang paling banyak aku buat pada hari ahad ialah dengan menonton cerita tv.. Tak kisah lah macam mana pun, aku still juga nak tengok tv pada kadar yang lebih lama dari biasa..

Kalau hari2 biasa aku tengok tv selama 24 jam.. Hari minggu pulak aku akan tengok tv selama 23 jam 1 minit.. Aku kata kalau je, mana boleh aku nak tengok tv selama itu.. Mau rosak tv dekat rumah aku kalau macam tu.. Faedahnya ialah, aku dapat duduk bersama family aku dekat rumah sambil tengok tv..hehe

Itu jelah benda yang aku nak bagitau.. Owh, korang jangan lupa nak jawab soalan aku tadi.. Siapa yang berjaya memberikan jawapan yang paling bagus.. Orang itu akan memenangi percutian ke ke bilik tidur masing2 selama mana yang korang nak..^^

P/s : Aku nak tidur sekejap, pagi tadi lambat tidur tapi bangun awal, sebab tu mengantuk sangat..

7 comments:

Unknown said...

lepak kedai ayah ah kalo hujung minggu..dpt minum air tebu free...

FR said...

weekend ea ,
kalo tak klua rumah g jln mana2
sabtu ngadap hindustan
ahad ngadap dragon ball
kalau nasib baik ckit,
ha ada la movie best2 ckit kan HBO tu ^^

ala tgok tv ngn femily pom best kan, hehe

Siti Hajar Masri said...

suka tgk tv bersama family..kemas rumah yg x abis2..;p

Jenny Pa-un said...

wah best nye kalau dpt mcm tu hahahha

syuxer said...

aku kalau weekend, aku wat terjahan keras dalam bilik aku...bagi bilik aku jadi kool cam hotel 10 bintang heheh

Tinta Lana said...

Salu hjg mngu, lana ketagih buku..habiskan baca mana2 buku yg xsempt lagi dihabiskan sblm2 ni..

tak pun, merayau.tak kisah lah kemana..tapi naik bas awam,hek3...seronok apiz..nanti dpt jumpa mcm2 ragam org..

ha, ok..nak tido jugakla,hihhihi

Alif Haris said...

hujung minggu salunye basuh moto, main bola, main lyg2, jalan2 fewwit awek .. hahaha :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...