Friday, July 08, 2011

Pagi ni aku kannn.....

Salam dan hai kepada readers2 dan pembaca.. Pada pagi jumaat yang indah lagi nyaman ini, marilah kita bersyukur ke hadrat ilahi, kerana dengan limpah kurnia dan hidayahnya kita semua masih bernafas pada pagi ini.. Alamak, tiba2 je teringat ayat ni time perhimpunan sekolah dulu..huhu

Okay, pagi ni just nak bagitau dekat korang yang aku telah berjaya bangun dalam masa kurang dari 5 saat.. Beegitu bangganya aku kerana selama ini aku perlu mengambil masa sekurang2nya 10 saat keatas.. Itu pun just duduk sambil pejam mata..











Hah, dah lah.. Apa lagi yang korang tunggu lagi tu..?? Kan aku kata yang aku cuma nak bagitau tu je.. Ish korang ni, takkan tak faham bahasa ibunda kita ini kot..hehe Okay2, jangan marah ye, itu just ayat2 untuk mengusik di pagi hari je..

Tapi kalau korang tak terusik, korang usik lah sapa2 yang ada berdekatan dengan korang tu.. Tapi awas, jangan korang pergi cucuk pinggang nenek korang dengan alasan untuk mengusik.. Takut cepat pulak nenek korang tu dipanggil untuk menghadap..huhuhu

P/s : Dekat tempat aku ni mendung je, nak hujan ke tak ye..??

3 comments:

Unknown said...

kahkah..bgun cept tu bgus bro..huhu

tia @ Ini Kisah Tia said...

hahaa . melampau tuh tang cocok nenek :)

Alif Haris said...

bangun2 kene stretching pastu terus bersenam baru mantap :D haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...