Thursday, July 21, 2011

Bukannya boleh aku paksa..

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Ye, memang pun.. Siapa lah aku ini untuk memaksa2, kerana aku sendiri pun memang tidak suka untuk paksa sesiapa pun.. Namun begitu, aku perlu juga melakukannya demi kepentingan diri aku sendiri.. Jadi, aku nak sangat, kalau boleh bertahan lah sedikit lagi..

Please...!! Aku ada banyak kerja lagi nak buat ni.. Tapi kalau kau terus berdegil dan tetap juga mahu memejamkan diri kau.. Aku rasa aku tak boleh buat apa lah, aku perlu juga mencari satu tempat untuk aku melelapkan mata ini sebentar..

Aku tak tau lah kenapa dengan mata aku hari ni.. Aku rasa tidur aku malam tadi agak awal, dan bangun pun agak lambat sedikit.. Tapi kenapa mata aku ini still mengantuk lagi.. Pantang aku baring sekejap, pasti mata ni pun akan terlelap sekejap..

Dah lah sekejap lagi aku ada kelas, kalau mata aku terus macam ni.. Aku risau nanti aku akan terlambat pergi kelas.. Adeh, ni yang membuatkan aku rasa macam tension sedikit ni.. Okay lah, aku terpaksa juga baring sekejap sebab mata ni dah betul2 suruh aku lelap kan diri lagi sekali..

P/s : Kadang2 bila aku nak sangat tidur, mata ni elok pulak segar bugarnya..huhu

5 comments:

oshin-jamel said...

pg cuci muke n taruk ais kt area mata..bagi segar bugar mata tue k!

mykhalis said...

stuju2 ngan oshin..wahahha

arabella said...

taruk eye mo...hehe

cucu umie said...

sob3x..incya-Allah syaitan tgh bergayut tu..sabo ea apiz..hehe

Miss Y and Her World said...

alahai. cuba kalau takde kelas. sure tak ngantuk kan? apa lagi, bak kata Oshin, pi taruk ais kat mata.

Antara Keinginan Dan Yang Dah Tertulis
Hoodie Dress Is So Gorgeous !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...