Monday, July 04, 2011

Sama namanya..

Di sebuah sekolah rendah yang berada di pendalaman. Ada seorang murid tahun 1 yang mempunyai nama yang sama dengan seorang cikgu yang baru masuk iaitu Dollah. Pada hari pertama cikgu itu mengajar, dia telah memanggil murid tersebut..

Cikgu Dollah : Kamu, sila bagitau saya apakah nama kamu..
Dollah : Nama saya ialah..... .... Dollah
Cikgu Dollah : Pap (merotan meja), kamu tak boleh memanggil cikgu kamu dengan nama sahaja.. Lain kali kamu mesti meletakkan perkataan cikgu dihadapan nama tu, faham tak.. Baiklah, apa nama kamu tu..??
Dollah : Nama saya... Nama saya ialah Cikgu Dollah..

P/s : Aku nak creditkan cerita ni dekat satu blog lawak, tapi aku tak ingat pulak blog yang mana..huhu

6 comments:

Jenny Pa-un said...

ish2 hahahaha

Alif Haris said...

hahaha .. last2 dia jadi cikgu dollah ^^

mykhalis said...

memang kes naya nie

farah wahedda said...

muhahhahahahahahhaa teruk tol la cikgu ni

Unknown said...

xbest btul klu ada nma sma ni an..hehe

jom try ni :D
http://eleventx.blogspot.com/2011/07/grapevine-saya-budak-hingusan.html

Sarah Asyiqin said...

Hahaha.. Memang lawak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...