Sunday, July 03, 2011

Entry suka-suka-suka je..hehe

Salam buat para2 pembaca dan pari2 gigi.. Eh, pari2 gigi tu wujud ke..?? Kalau wujud, dorang tu baca ke entry aku ni.. Ah, abaikan jelah persoalan yang tak penting antara hidup dan mati kita semua tu.. Okay, menurut dari tajuk yang entah apa2 tu..

aku tak tau apa motif gambar dalam entry ni..huhu
Just for laugh Just nak bagitau dekat korang2 semua.. Yelah, korang 2 semua lah.. Yang korang pergi pandang orang sebelah korang tu buat apa..?? Tak kisah lah sapa pun, aku tetap juga nak bagitau something ni..

Macam ni, hari ini aku akan....

Aku akan...

Aku akan....

Aku akan........

Alamak, pita tape memori dekat kepala otak aku ni sangkut pulak.. Aku ingat aku nak tukar guna blue-ray lah pulak.. Kalau guna pita tape memang selalu sangat sangkut.. Okay2, aku bagitau lah ni ye..

Alamak, aku lupa pulak apa benda yang aku nak sambung.. So, disebabkan takde benda yang nak ditulis lagi, maka aku tamatkan jelah riwayat entry ini.. Mesti korang akan kata aku tengah mamai kan sebab tulis macam tu..

Sebenarnya memang ye pun, mata aku ni dah tertutup sebelah.. Sebab tu ayat2 yang entah apa2 tu keluar dan melekat pada entry ini.. Dah lah, aku nak pergi lelap kejap, mengantuk sangat pulak.. kroooh, kroooh, krooohhh..!!!

P/s : Bila masa lah pulak aku tidur berdengkur..~_~

2 comments:

Ferfarfer said...

SMANGAT NAK TULIS BELOG YE. MAMAI2 PON BUAT ENTRY LAGIK

Kak Long said...

nampaknya motif tidak terdeteksi pada entri entri ni.. haha takpe, ramai org buat bnda yg sama. antara angan dan sedar je..


cam tajuk lagu mawi dah. ha2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...