Tuesday, July 26, 2011

Aku dipaksa kau terpaksa..

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Sebelum aku memulakan segala perbicaraan kita ini.. Aku ingin sekali memohon kepada kamu seribu kemaafan seandainya apa yang ingin aku katakan ini akan membuatkan diri mu terluka.. Bukan ku bermaksud untuk melukakan diri mu, tapi ini adalah suratan takdir..

Aku memohon maaf kerana aku telah mengabaikan diri kau, sedangkan selama ini aku tak pernah melakukan perkara tersebut.. Ingin sekali aku memberitahu sebab mengapa aku melakukan perkara sedemikian, namun aku rasa lebih baik aku biarkan masa sahaja yang memberitahu..

Apa yang boleh aku katakan ialah bahawa aku dipaksa melakukan perkara tersebut.. Dan apabila aku dipaksa, maka kau terpaksalah menerimanya.. Memang aku ingin melawan, namun aku tidak terdaya untuk melawannya.. Apa yang mampu aku buat ialah aku terpaksa menuruti kehendaknya..

Hehehe, agak2 korang lah, aku boleh tak nak terbitkan novel.. Sebenarnya aku nak bagitau yang hari ni aku tak dapat nak update sebab aku mengalami gangguan kesihatan.. Ini pun mujurlah aku dah makan ubat, so boleh lah juga menaip..

Kalau time sakit tu, aku nak menghadap lappy ni pun aku tak berdaya.. Apa yang mampu aku buat ialah terbaring sambil cuma menghilangkan kesakitan itu.. And lagi satu aku nak bagitau, mungkin time aku tak sihat ni aku tak buat blogwalk..

So, korang jangan lah berhenti baca entry aku sebab aku tak singgah baca entry korang.. Nanti bila aku dah okay sikit, aku baca entry2 korang yang aku terlepas tu ye..

P/s : Nak buat entry autopost, mana lah tau kalau esok pun still tak dapat nak hadap blog ni..huhu

7 comments:

aiman mania said...

copy kat novel sapew lah ni yew?heehee......ayat "berkarat-karat" ni haaa.....

Unknown said...

relax ah bro..tgh tidak sihtkan..tidak mengapa kot..nty kalo sudah siht boleh blogwalking mcm biase

Unknown said...

bnyk2 rest bro :)

Alif Haris said...

semoga cpt sembuh bro :)
rehat je .. ^^

♥ Cik Nur Elyana ♥ said...

wow..hehe.engatkan apa tadi.
jom join bloglist yana

http://elyanaguitar.blogspot.com/2011/07/bloglist-saya-nak-join-bloglist-dieyana.html

Unknown said...

best2...assalamualaikum. smga cepat sihat ye en arpiiz=)

tia @ Ini Kisah Tia said...

hey ! apa merepek ni ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...