Sunday, July 24, 2011

Hujung minggu korang kurang update ye..??

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Adoi, aku tak puas hati betul lah dengan korang2 semua ni.. Apahal tiap kali hujung minggu je korang semua kurang update ye..?? Cuba cerita dekat aku sikit, manalah tau kalau2 korang ni sebenarnya ada apa2 masalah ke..

Korang tau tak yang pada hujung minggu ni aku nak lah berehat2 sambil membaca entry2 korang tu.. Tapi bila dah terjadi benda yang macam ni, apa lagi yang boleh aku lakukan.. Terpaksalah duduk menghadap tv dekat rumah.. Aku tak kira, walau apa pun aku still juga tak puas hati dengan korang2 semua ni..

Hehehe, amboi sesuka hati aku je untuk tidak puas hati dengan korang kan.. Sedangkan aku pun sama je, kurang update bila hujung minggu.. Aku update ni pun adalah di sebabkan petang ni aku agak lapang sikit.. So, boleh lah mengarut2 dekat entry ni..

Tapi yang sebenarnya betul ke yang bila hujung minggu ni korang akan kurang update..?? Aku tak tau sebab aku bukan perasan sangat pun.. Tapi kalau betul pun, biarlah ye sebab dah korang sibuk, takkan lah nak kena tulis entry pulakkan..

P/s : Minggu ni korang ada pergi kenduri ke..??

3 comments:

Unknown said...

ayie still update mcm biase cuma kureng blogwalking jer..hehe terase letih pon ad juga hujung minggu nie...

Jenny Pa-un said...

huhu kurang update sebab xde idea huhu n x dpt nak mengarut hehe,,,

kat tempat kite xde kenduri hehe kalau kenduri kawin selalu diadakan pada musim cuti2 sekolah je heheh

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

hapdet oh hapdet .

disebabkan oleh idea yang kurang

hehe

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...