Tuesday, July 05, 2011

Bila mood download menyerang..

Tolong..!!
Tolong....!!!!

Aku telah diserang oleh sesuatu ni, nampaknya dia memang agak kuat.. Sampai aku sendiri tidak dapat nak menahan serangan beliau.. Sesiapa sudi2 lah tolong diri aku ni, sebab aku rasa macam dah tak sanggup kena serang ni..huhu

Okay, itu adalah salah satu kata2 yang muncul dalam benak fikiran aku ni.. Aku sendiri tak tau apakah motif ayat2 itu boleh muncul di tempat kejadian (dalam entry ni lah).. Mungkin ianya datang selepas terciptanya tajuk dekat atas tu kot..

Entah lah, kemingkinan itu adalah juga.. Dah2, tanpa membuang lebih banyak masa dan tenaga, kalau ada duit yang akan terbuang pun jangan di buang dulu.. Hulur jelah dekat aku, aku pun tengah agak kering..huhu. Hehe, yelah2 aku terus terang je lah ye..^^

Macam ni, sebenarnya sekarang ini aku telah diserang dengan mood mendownload.. Entah kenapa mood ni boleh datang pulak.. Aku rasa ini semua gara2 adik aku lah, sebab hari tu dia sibuk suruh aku download filem banyak2.. Katanya yang dia tak tau macam mana nak download, so aku pun tolong lah downloadkan..

Selepas berjaya mendownload macam2 movie, dari melayu sampai ke omputih.. Mujurlah family aku takde yang minat cerita tamil, kalau tak memang cerita2 itu pun aku download sekali..hehe. So sekarang ni aku tengah gian mendownload segala macam benda..

Sampai software2 pun aku download dan ketika entry ini sedang ditaip, aku tengah mendownload game.. Game apa yang tengah aku download ni..?? Err, nantilah bila blog ni dah terabai, barulah aku boleh bagitau dan salahkan game tu.. Ala, nanti entry tu akan sama macam entry ini lah..hehehe

Owh ye, aku pun baru perasan, yang sejak kebelakangan ini aku dah jarang nak berblogwalking.. Nampaknya aku kena hentikan gejala dan serangan mood download ni.. Kalau tak, makin terabai dan bersawang lah blog ni dibuatnya, yang paling tak best, habis semua reader lari..huhuhu

P/s : Kadang2 terfikir juga, kalau aku jual game and software2 ni boleh kena tangkap tak..hehehe

3 comments:

Jenny Pa-un said...

hahaha boleh pulak mcm tu hahaha

FR said...

punya la pnjg intro sblum nk smpai ke main point . hehehehe

Alif Haris said...

haha nk jual diam2 je bro^^

ni malaysia .. klu kt amerika memang kuat undag2 cyber ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...