Sunday, July 17, 2011

Apahal dengan hari ahad ni..??

Salam dan hai kepada readers dan para pembaca..

Aku tak tau lah sama ada aku ni dah lama tak keluar atau apa ke.. Tapi entah kenapa aku rasa pelik pulak dengan hari ahad ini.. Apakah benda yang aku pelikkan tu..?? Macam ni cerita yang sebenarnya, tapi aku tau korang mesti tak akan rasa pelik dengan cerita ni..
lebih kurang macam ni lah jalan sesak tu..

Aku baru balik dari ke kedai.. Memang biasa lah kalau hujung minggu ni banyak kereta akan pulang ke bandar.. Tapi entah kenapa hari ni aku tengok banyak sangat pulak kereta berada di jalan raya.. Sampai tak gerak2 kereta dekat situ..

Ye, itulah ceritanya.. Aku tau korang memang tak akan rasa pelik dengan apa yang aku nampak ni.. Dan yang sebenarnya aku sendiri pun tak tau kenapa aku rasa pelik dengan perkara yang sebegitu.. So, marilah kita ramai2 untuk mengabaikan entry ni..hehehe

P/s : Sorilah, aku sendiri tak tau kenapa aku nak tulis benda yang entah apa2 ni..huuhu

2 comments:

cik Beskod said...

ow ye ke//? hohoho maybe orang ramai beli barang2 nak buat persediaan untuk puasa nanti kot ye al tak lame lagi kan?

myhatiku said...

aha..weekend lagipun..hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...