Monday, November 12, 2012

Nak tukar template..(lagi..??)

Salam dan hai kepada para pembaca semua..

"Hoi owner blog ni, ko tak reti2 nak tukar image blog ko ni ke..!!"
"Yelah, dari tahun lepas lagi aku tengok gambar ni je, sampai ikon2 dekat situ pun hilang2."
"Kalau ko dah tak nak tulis lagi dekat blog ni, ko tutup jelah wei...!!"

Itulah antara kata2 yang aku tak dengar ketika aku mengabaikan blog aku ini.. Err, korang faham tak, maksud aku "kata2 yang aku tak dengar..". Okay, aku tau yang korang sebenarnya dapat baca dengan betul kat ayat pertama tu, aku ingat baru je nak trik korang..hehe

Laa, korang tak terkena ke dengan trik yang aku buat tadi, okay fine.. Aku tau lah yang pembaca2 blog ni dah makin pandai, makin bijaksana, so lepas ni tak dapat lah aku nak tipu korang lagi..huhuu. Sudah lah, aku nak merajuk dengan kucing jirang aku lah kalau camni....

Eh, apa benda yang aku melalutkan ni..?? Takde maknenya aku nak tipu korang, aku ni orang baik lagi budiman..heehe. Okay, dalam entry ini aku masih lagi dalam mood nak kembali berblogging, setelah sekian lama menyepi, bila nak buat comeback ni rasa macam susah sangat pulak..

Dalam entry ni aku nak bagitau yang aku tengah dalam proses nak ubah layout ni.. Ye, aku tau yang entry sebelum2 ni aku ada cakap benda ni jugak, tapi still sama jugak, takde apa pulak yang berubah.. Sebenarnya bukan aku sengaja tak nak tukar..

Tapi aku mengalami masalah untuk mencari template2 yang berkenan dihati.. Dalam banyak2 yang aku cari tu, semuanya tak berkenan di hati, banyak yang berkenan di limpa, di jantung, malah di asparagus esophagus aku je..

Okay lah, aku ak sambung balik cari template yang best2.. Korang sambung lah balik baca entry2 lain, or sambung baca blog orang lain ye..

5 comments:

Jane. P said...

tukar2 jgn tak tukar ahaksss..

ARYANI NUR said...

gara-gara dah lama x berblog..tukar templete pun failed..n sume xmenjadi...hmm..sedey..ha3

Arpiiz said...

Jane. P : Hahha, nak tukar lah ni..

Arpiiz said...

Aryani Nur : Itulah, sedih betul lah..huhuhu

miz ruha said...

jom tukar template... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...