Friday, July 22, 2011

Apa benda yang aku nak ceritakan ye..??

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Hurmmm...
Keluhan panjang itu aku luahkan tatkala aku sedang duduk di buaian di luar rumah ini.. Apa yang perlu aku lakukan sekarang ini..?? Apakah aku perlu melakukannya atau biarkan peluang itu berlalu sahaja.. Entah lah, aku sendiri tidak tau keputusan yang mana perlu aku ambil..

Hehehe, diatas itu adalah ayat yang saja2 aku ciptakan sebab rasa macam dah lama pulak aku tak mengarang sebuah cerita.. Aku memang teringin nak reka sebuah cerita lagi, tapi buat masa ini aku tidak berkesempatan.. Tengok lah malam nanti macam mana..

Di sebabkan esok aku cuti, so malam ni boleh lah mereka2 cerita, tapi aku rasa susah lah kalau nak buat cerita pendek untuk satu entry.. Bila aku buat cerita je, mesti akan bertambah2 ayat maka aku terpaksa membuat cerita dalam bentuk part2..

Owh ye, petang ni aku ada kelas.. So, tak boleh nak tulis panjang2 sangat sebab takut lambat pulak nak pergi kelas tu.. Korang tunggulah entry malam nanti ye, sama ada aku buat entry cerita atau pun just entry biasa2 je..

P/s : Hope kelas petang ni batal..hehehe

9 comments:

ishiko said...

dsebabkn kelas batal ptg ni , sy baru je balik dr keluar beli barang td..

Bro ahmad said...

dah ada entri baru just info bro..k

cucu umie said...

cept2lah karang cerita tersebut..ayie menunggu nie..gagaga

alif haris said...

hahaha .. smpt lg tu nk harap kelas batal :D

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

cerita oh cerita

karang jangan tak karang :)

M.E Z.A.F.I.R.A.H said...

wt la cite 2....=)

tia @ Ini Kisah Tia said...

hahaaa . harap kelas batal tuuw :)

dyanie said...

hahaha =)
yup entri bru d nnti

cik Beskod said...

ku menunggu heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...