Sunday, July 17, 2011

Waa..!! Cepatnya masa berlalu..

Salam dan hai kepada readers dan para pembaca semua..

Kejap ye, aku nak sambung merengek dalam hati ni.. Waaa..!!. Okay2, sudah lah tu, rasa macam buruk bebenor pulak bila buat macam tu.. Tapi memang betul lah, tiba2 je aku rasakan macam masa ini berlalu dengan pantasnya..

Aku rasakan seakan2 kepantasannya mengalahkan Usain Bolt.. Hehe, apa benda lah yang aku mengarutkan ni.. Sebenarnya mulai esok aku akan mula kembali merasai kehidupan belajar.. Ya, esok akan bermulalah sesi untuk sem yang baru..huhu

Yang buat kan aku rasa macam malas nak belajar ni bukan apa.. Cuma kelasnya start pukul 8.00 pagi, kalau lambat sikit tu okay lah lagi.. Bukan apa, time cuti ni dah biasa sangat tidur lambat, jadi bangun pun agak lambat lah..hehe

So, rasa risau pulak takut terlambat untuk ke kelas esok.. Sekarang ni pun aku tengah cuba untuk memejamkan mata ni agar boleh tidur.. Namun harapan hanya tinggal harapan, mata aku ni degil sangat pulak tak nak pejam..

Ni pun tak tau lah pukul berapa aku akan tidur ni.. Aku rasa aku nak pergi buat blogwalk lah kejap, mana lah tau, time tunggu loading blog tu aku boleh tertidur ke..hehe

P/s : Entah kenapa aku rasa berdebar2 pulak nak pergi kelas esok..

2 comments:

syuxer said...

umm memang masa dah jadi terlalu pantas..aku pun rasakan begitu gak..apakah kiamat kian hampir huhu..

hati2 gi kelas tuh..debar2?maybe ada something tuh huhu..

myhatiku said...

ceh2..berdebar2 pulak..;p
selamat study :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...