Thursday, July 21, 2011

Wordless khamis pulak..hehe

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Okay2, cukuplah dengan hari rabu je aku buat wordless.. Kalau hari2 nak buat wordless tak best lah ye, cuma letak gambar je.. Lepas tu korang pun dah tak tau nak komen apa dekat gambar tu.. Jadi apakah benda yang aku nak tulis petang ni..??

Entah lah, disebabkan aku ni kepenatan selepas berlari keliling dunia.. Maka aku pun tak larat nak memikirkan entry untuk petang ni.. Tak lah, sebenarnya aku baru balik dari amik adik aku di sekolah.. Namun entah mengapa badan aku ni still juga terasa penat..

Mujurlah dekat sini cuaca tidak panas seperti semalam.. Kalau tak, entah berapa gelen air dah aku teguk sekarang ni..huhu. Okaylah, disebabkan hari ni aku tak buat lagi sesi blogwalk, maka aku akan paksa juga diri ini untuk menyinggah ke blog2 korang tu..

P/s : Aku pernah jumpa satu blog yang buat wordless thursday ni..

6 comments:

ieza ashaari said...

teruk hari-hari wordless.. pengkomen nk pk pun hbs idea.. hihi..

aku pun nak amik adik aku sek.

cik aisha said...

sudah2 la wordless tu...haha..amek adik dr sek?rajinnye...:)

Unknown said...

rajin2 lh minum air yer..bgus untuk kesihtn lagi2 air masak..gagaga

Unknown said...

errr stahu aku arini tech thursday..hehe

ad ek blog wat wordless thursday? aku prnah slaha publish wordless kot... trpublish ari slasa..haha

Sharmimi said...

speechless pulak lahh? haha btw i followed u!

myhatiku said...

penat..rest la ek..hee:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...