Monday, July 18, 2011

New target, new mission..

Salam dan hai kepada readers dan para pembaca semua..

Okay, semalam aku ada bagitau dekat korang tentang target aku mengenai follower kan.. Kepada sesiapa yang nak tau entry yang mana, korang check lah dekat bahagian senarai entry tu.. Itu kepada mereka yang nak tau je, kalau tak nak tau pun aku tak kisah sangat..

Sekarang aku nak berazam.. "Ek eleh, orang lain berazam masa awal tahun jela Arpiiz oii..!!" suara tidak dikenali.. Huh, siapakah yang cakap macam tu..?? Sebenarnya bile2 je kita boleh berazam, tapi pastikan azam yang lepas tu dah selesai..

Mulai sekarang ini aku mula untuk berazam dan sedang menyediakan target iaitu akan kumpul duit raya melalui blog.. Ye, aku tau memang tak akan sempat punya sebab tak lama lagi nak puasa.. Tapi aku tak kisah, apa yang penting ialah aku nak kumpul duit..

Kali ini aku akan bersungguh2 untuk fokuskan diri aku kepada blogging.. Tak kisah lah korang nak kata apa pun, janji aku nak buat macam tu.. Kalau bab iklan nuffnang tu, aku akan pastikan agar tak tertarik untuk buat fraud klik.. Yelah, risau lah bila ada blogger yang kata nanti jadi duit haram pulak..huhu

Selain itu, aku berazam supaya dapat score dalam subjek untuk sem baru ni.. Untuk awal2 sem ni, aku cuma perlu fokus sikit je, nanti bila dah dekat final baru lah fokus betul2..hehe. Keputusan sem lepas agak boleh la, tapi ada peningkatan dari sem2 yang lepas..huhu

P/s : Aku nak buat blogwalk setiap kali ada masa, boleh tak..??

8 comments:

Jenny Pa-un said...

semoga berjaya..

aja- aja fighting :)

Aleen Aiden said...

hu3,selamat berjaya!

cik aisha said...

boley sgt2...tp bhagi masa dgn bek antara blog n stadi oke...;)

Sis Eiyan Azian said...

good luck :)

Isteri Encek Bard said...

gud luck

mykhalis said...

azam yang betul2 bersemangat nie.. membara nie

tia @ Ini Kisah Tia said...

yeahhhhhhhhhhh :)

Unknown said...

kumpul duit ek, gambatte bro!!! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...