Sunday, March 06, 2011

Berehat2 di hari ahad..

Salam ahad buat korang semua.. Pagi2 ni buat apa ya..?? Baru nak sarapan ke.. kalau macam tu sama lah kita ya.. Hari ni aku tak nak tulis panjang2 sangat.. Korang layan jelah gambar2 yang aku dapat dari pakcik google tu.. Kalau nak besarkan gambar kena la buka tab baru, korang tekan je ctrl dan klik dekat gambar tu ye.. Selamat berehat di hujung minggu semua..^^


6 comments:

Cik Rimau said...

haha.. kreatif betul...

fara feroza said...

hehe...mcam2 larh..ni sape punya status ni..?? macam2 orn ni kan..:)

http://sayasukatulis2.blogspot.com/2011/03/lelaki-farah.html

Fyqa said...

mmg lawak.
whhaha

suri solehah said...

salam
depa dah pakat ke atau ada sorang je yg buat tu..

NUR AYNIE said...

best2 i like~!!! hihih

NICK IRFAN said...

kretif la org yg buat ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...