Tuesday, March 15, 2011

Entry sebelum pergi exam..

Inilah dia entry sebelum aku nak pergi exam.. Korang baca jelah ye.. Owh lupa pula aku nak ucapkan salam dekat korang semua.. Salam sejahtera buat korang semua ye.. Aku rasa inilah akibatnya bila dah suka sangat study last2 minit.. Bila nak baca je mula lah rasa malas... Tapi aku terpaksa jugalah paksa mata aku ni untuk mengadap butir2 peribadi tulisan ni..huhu

Bila mood nak study dah hilang ni, maka mood blog pula yang timbul.. Tak boleh jadi ni, aku kena paksa otak aku ni untuk hadap buku ni sampai lebam.. Namun apa lah daya aku sebab seluruh anggota badan aku ni telah memberontak dan dorang ni nak aku buka blog juga.. Sekarang ni pun jari aku tengah menaip2 perkataan yang aku sendiri tak tau apakah yang akan jadi nanti..

Otak : Apiz, sudah2 lah hadap buku tu, aku penat lah..
Aku : Mana boleh, petang ni ada exam lah, kena lah study..
korang kena berhati2 dengan blog tau..
Tangan : Entah, aku pun malas lah nak tulis nota2 tu, lagi best kalau aku menaip untuk blog tu..
Mata : Aku setuju dengan tangan tu, aku lagi suka baca blog dari baca buku nota tu.. We Want Blog..!!
Aku : Yelah2, aku buka lah blog tu.. Tapi nanti mesti kena baca buku tau..
Anggota badan : Yayyyy..!! (sambil melompat2 macam ungka)
Blog : Yes, aku telah berjaya mempengaruhi anggota badan apiz tu.HAHAHAHA (evil laugh)

Okay, aku rasa cukuplah untuk aku mengarut hari ni ye, aku pun nak siap2 pergi jawab exam ni.. Korang doakan aku ye supaya mudah untuk menjawab semua soalan exam tu..

P/s (play station) : Jahat betul blog tu ye, korang kena hati2 tau, nanti jadi macam aku ni pulak..huhuhu

7 comments:

Soul Seeker said...

saya setuju ngan awk.

bayangkanlah masa sy final exam, buleh lagi blog ni goda2 utk sy update entry? hampeh..!

hihi. kena pandai2 tahanlah godaan blog ni. :)

Arpiiz said...

haha, nampaknya kita sama..^^

Putri Sayang Kamu (PSK) said...

bahaya ni . huhuu

Arpiiz said...

atiey: memang bahaya blog ni kalau tak boleh control..^^

Unknown said...

gud luck for your exam k...

amal said...

all da best for your exam !!!

Deekay Miaow said...

Good luck exam! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...