Saturday, March 12, 2011

Entry tiada isi berguna ke..??

Salam sihat buat para pembaca semua, terutama bloggers2 yang sudi singgah datang ke blog ini.. Maaf lah ye sebab hari ni aku terlalu penat untuk menaip satu entry.. Aku sendiri tak larat nak menaip entry ni.. Kalau dah tak larat tu tak payah la nak update piz.. Ala, aku nak juga update sebab hari ni aku baru buat satu entry..huhuhu

Setelah korang baca ayat dekat atas tu korang rasa aku boleh tak dikategorikan sebagai blogger yang rajin update blog..hehe.. Tapi kalau update pun, entry tu takde isi buat apa..*kata2 oleh orang yang tidak dikenali.. Betul juga apa yang dikatakan oleh orang itu.. Kalau kita update tapi takde isi, adakah berguna kalau kita berblog ni..?? Ini aku tak tau, aku serahkan kepada korang untuk menjawabnya..

Okay, korang dah ada ke jawapannya..?? Kalau dah ada sila buat satu entry yang bertajuk "Entry tiada isi berguna ke..??" Kemudian letak link entry korang tu dekat aku.. Cara ni cuma untuk mereka yang tiada isu yang hendak dibincangkan dalam blog tau.. Bagi yang taknak buat pun takpe, korang bagitau lah apa pendapat korang tentang isu ni dekat bahagian komen bawah tu ye..

Kalau korang taknak bagi komen tentang isu ni pun takpe, korang tulis lah apa2 dekat bahagian komen tu.. Bagi korang yang taknak letak komen pun takpa, aku tak marah.. Asalkan korang dah baca entry aku ni..hehe.Okay, aku nak pergi lelapkan mata ni kejap, dah berat sangat ni..T_T.

Salam malam buat korang..

3 comments:

Kumbang Jingga said...

takpe2..yg penting usaha blogging tu hehe...mcm sy pun blogging pun sbb hobi je..bukan sbb nk cari duit ape pun...

Unknown said...

ALA..TERPULANG PADA BLOGGER TU LA..KALU DIA BUAT BLOG UNTUK LIFE DIA..SUKA2 DIA LAH NAK TULIS APE..MCM NANA..KEJAP2 ADA ISI, KEJAP2 UNTUK LUAH PERASAAN...SEMUA NYE TERPULANG...NAK ATAU SUKA?? BACA..KALU TAK SUKA..IGNORE JE LA..

KUREKURE COMEL said...

owhhh...mina byk gak entry ngarut2...heeee...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...