Sunday, March 13, 2011

Virus paling merbahaya sedang merebak..

Kecemasan ni, aku baru dapat info dari member aku.. Dia kata sekarang ni tengah ada satu penyakit aneh sedang merebak ke serata Malaysia.. Kepada semua blogger, aku harap korang dapat menyebarkan maklumat ni.. Maklumat ni masih belum keluar berita kerana kerajaan tidak mahu menimbulkan panik.. Mengikut kawan aku, sudah 2 orang yang menjadi mangsa terhadap penyakit ini..

Kalau korang tidak percaya apa yang aku tulis ni tidak mengapa lah sebab ramai lagi yang akan percaya.. Aku cuma akan ringkaskan sahaja apa yang telah diberitahu oleh kawan aku tu ye.. Sebenarnya macam ni, pada saat korang membaca entry ini.. Satu virus telah tersebar dan sedang berterbangan didalam udara.. Tidak dapat dipastikan tempat asal virus itu tersebar kerana sumber asal tidak menyatakan tempatnya..

sila telefon nombor ni jika terkena simptom2 tu..
Korang semua diminta agar berhati dengan orang yang berada disebelah anda dan orang yang berada didalam rumah anda itu.. Sekiranya korang ada nampak seseorang atau korang sendiri yang mempunyai ciri2 seperti berikut, sila telefon pihak berkuasa ye..
* Tangan korang menimbulkan urat yang tidak seperti biasa..
* Bebola mata kemerahan dalam jangka masa 15 minit..
* Terasa seakan rambut semakin panjang..
* Mengeluarkan taring..
* Badan berotot dalam jangka masa 1 jam..
* Cepat marah atau emosi..

Kesan yang akan terjadi sekiranya korang telah mengalami simptom2 diatas ialah..
* Kemungkinan korang akan mencederakan ahli keluarga korang.
* Badan korang akan berubah secara kekal..
* Suka bergaduh sehingga menyebabkan kematian orang lain..
* Korang tidak akan ada sifat kemanusiaan lagi..
* Korang juga tidak akan layak lagi untuk dipanggil sebagai manusia..

Ini adalah gambar yang telah berjaya ditangkap oleh seorang saksi.. Gambar ni diambil sejurus kawan dia bertukar selepas mengalami simptom2 yang telah dinyatakan tadi..

inilah gambar yang diambil tu..
Hehehehe, korang boleh tak percaya apa yang korang baca tadi kerana ia hanya satu entry yang aku reka sendiri untuk kepuasan minda aku.. Korang juga tidak perlu nak menyebarkan entry ni sebab sudah ternyata yang maklumat yang aku nak bagitau itu adalaah satu penipuan.. Ingatan sekali lagi buat korang ye, ini adalah entry gurauan sahaja dan segala benda yang dinyatakan diatas adalah satu rekaan sehidung2..

Salam malam buat korang..^^

15 comments:

zati embong said...

adoi tensen sis!haha.nak percaya da tadi.

farah wahedda said...

laa ingtkan virus ape la tadi hehehe

zakiah said...

aiyak =.=!

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

LAYANKAN...HEHEHHE

puanbee said...

elehh baca tang tangan berotot tu dah tau dah tipu hee..mula2 tu cam nak percaya jugak..

Piasara said...

"krg ajarrrrrrrrr.....hehehe..jgn marah yer..akak tergeram sikit,sikit jer..nsb baik tak kuar tanduk ni.."

Arpiiz said...

owh, nampaknya ramai yang rasa tertipu ni, ni yang nak kena mintak maap ni..

MAAF SEMUA YE KALAU TERASA TERTIPU..HEHE

risa said...

hahahahaha hihihihi...haiyooooo penat ai baca tau..cettt

iZzuDdin said...

cet..............
bikin suspen jer... =)

NOOR FATIN said...

dasyatnya dia gado! ahahah

atiEy_[azHa] said...

adoi . hahaa

NUR AYNIE said...

aduh...sye ade tanda2 nie...nakl call 999 la..hhahaaah

cik bahulu oren said...

beria je baca td..;p

Opah Kentang said...

chettttttttt...

rekaan sehidung2??

gelak guling2 opah bace.keh2

josrevalution said...

huahuahua.....kreatif r kow nie..baek2..folo u..folo me to...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...