Monday, March 21, 2011

Semangat baru...

Sila klik gambar untuk tolong refresh..
Huaaaaarghh...!!!!

Aku rasa sudah tiba masanya untuk aku bangun dari tidur aku semula.. Kini sudah tiba masanya untuk aku refresh kan balik otak dan blog aku ni..  Apa kes.. Apa citer ni..?? Sebenarnya aku tengah cuba mengumpul semangat untuk berblog.. Semangat yang telah hilang sejak 2 minggu lepas..

Aku tak tau sama ada korang perasan atau tidak yang aku sudah lama tidak melakukan aktiviti blogwalk.. Even aku ada tulis yang aku nak pergi blogwalk dalam entry aku yang lepas.. Tapi yang sebenarnya aku cuma jalan2 dekat blog2 terdekat je..

Aku tau yang korang juga mesti perasan yang entry aku sejak kebelakangan ini (kalau nak kehadapan ini pun boleh) tak best langsungkan.. Mungkin cuma ada beberapa entry yang menarik, tapi itu cuma sedikit sahaja.. Sampaikan aku perasan yang kawan baruku dekat widget follower aku tu sudah mula berkurang.. Ini menunjukkan yang blog aku sedang mengalami saat yang tak best ni..

So, mulai malam ini aku akan buat sebagai mana aku buat ketika aku mula2 buat blog dulu.. Aku akan selalu buat blogwalk dan cuba sedaya upaya memerah otak ibarat memerah buah oren untuk mendapatkan jusnya.. Err, korang jangan salah faham pula ye.. Maksud perah otak tu bermaksud yang aku nak cari idea yang best tau..

So, disini aku nak ucapkan terima kasih kepada blogger2 yang setia membaca entry aku even entry itu entah apa2.. Terharu ni.. sob..sob.. Masa aku taip ayat ni, mata aku memang betul2 mengeluarkan air mata.. Seriously aku tak tipu korang.. Kalau korang nak kata aku tipu suka hati koranglah, apa boleh aku buat.. Lagipun air mata aku mengalir ni sebab mak aku tengah kupas kulit bawang..hehehe

2 comments:

amal said...

dunia blog memang ada naik,turun.kejap boring,kejap tak.

Deekay Miaow said...

yup2..betul kata cik ina.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...