Saturday, March 05, 2011

Cik Tifa ni nak bagitau...

Salam buat semua blogger yang membaca entry aku untuk kali ini.. Minggu lepas aku dah bagitau korang kan yang aku ada letak iklan Heartbeat atas dasar nak mencuba kan.. Jadi kali ini Cik Tifa kita ni ada benda lagi nak bagitau dekat korang ni.. Aku pun tak tau apa benda yang Cik Tifa tu nak bagitau, korang baca jelah ye..

Sebelum itu korang klik la banner HB dekat atas tu ye.. Ala tak susah pun, klik dan lepas tu korang tutup la balik tab HB tu.. Mungkin akan ada yang kata aku buat ni sebab nak dapat duit.. Ya, memang la sebab nak dapat duit, kalau tak, takde lah aku suruh korang klik..muahahaha..(evil laugh). Korang baca jelah apa yang Cik Tifa ni nak sampaikan ye..

Cik Tifa ni tengah bizi la..
" Apa khabar para pembaca semua, kali ini adalah sambungan dari entry yang ini >> entry ini.. Pihak kami telah menjalankan ujian untuk melihat sama ada dengan peletakkan iklan HB ini akan menjejaskan status glitterati Nuffnang atau tidak.. Dan hasil ujian itu menunjukkan bahawa yang status itu tidak berubah setelah selama seminggu kami memerhatikannya..

Menurut beberapa blogger lain yang pernah menjelaskan tentang isu ini, mereka mengatakan bahawa iklan HB hanya meletakkan iklan tentang barang2 cenderahati, dan ini berlainan dari Nuffnang yang meletakkan iklan2 barangan berjenama.. Ini membuktikan bahawa iklan HB memang ternyata tidak akan menjejaskan status glitterati nuffnang anda..

Jadi kepada sesiapa yang mahu mendaftar iklan HB ini, anda hanya perlu menekan iklan HB yang ada didalam blog ini dan ikuti semua arahan yang ada di dalam entry blogger ini. >> entry blogger ini. Pihak kami tidak menyediakan tutorial untuk mendaftar HB  kerana terdapat beberapa masalah yang sedang berlaku ketika entry ini sedang dilakukan..

Sambil itu, apabila anda berada di blog blogger tersebut, silalah klik iklan HB dia juga atas tanda terima kasih kerana telah menyediakan tutorial sebegitu.. Jadi hanya itu sahaja yang saya mahu sampaikan kepada anda semua, selamat berehat.."

Okay, korang dah bacakan apa yang Cik Tifa tu bagitau.. Apa yang dia cakap..?? Dia mengumpat aku ke..?? Owh, dia bagitau tentang status gelihati(glitterati).. Aku dah bagitau dekat dia tak payah nak citer, tapi dia degil.. Tapi apa pun hope korang dapat manfaat dalam entry ni ye..

3 comments:

rj Etika said...

alamak...dah terklik plak.ciss ciss ciss...

nanti blanje starbuck hokeh bile dah dapat duit. ;p

Siti Hajar Masri said...

tgk ramai yg psg HB ni..sy x berani plak nk try..:)

Fiqas said...

klik HB kat sini.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...