Sunday, February 27, 2011

Ada sedikit perubahan..

Salam kepada semua yang sedang berehat pada pagi ahad yang indah ini.. Cik Tifa kita ni nak bagitau dekat korang sesuatu ni.. Korang kenal tak siapa Cik Tifa ni, kalau tak kenal baca entry ni..>> entry ni..

"Seperti apa yang anda perasan (bagi yang perasan), kami telah meletakkan iklan Heartbeat atau lebih dikenali sebagai HB di dalam blog ini.. Bukan sebab kami tidak setia pada En. Nuffnang kesayangan kita itu.. Tapi kami sengaja nak mencuba selepas melihat ramai pula blogger yang meletakkan iklan HB ni dekat blog mereka..

Ditambah pula dengan kata2 manis dari mereka yang mengatakan bahawa dengan meletakkan iklan HB ni tidak akan menjejaskan status gelihati(glitterati) nuffnang.. Untuk pengetahuan anda, kami pun baru sahaja nak mencuba2, nanti kalau betul apa yang mereka katakan itu, kami akan bagitau dekat anda..

Jadi kepada sesiapa yang juga turut terasa tertarik atau rasa kami yang menarik anda untuk join HB ni, sila klik pada tulisan heartbeat yang warne hijau dekat atas tu.. Tapi kalau anda malas sangat nak alihkan cursor(anak panah) tu, klik sini pun boleh juga >> Heartbeat

Jika anda memerlukan tutorial tentang cara nak daftar HB ni, anda klik dekat sini ye sebab kami pun belajar dari sini >> klik sini.

Perubahan lain yang nak kami bagitau ialah tempat letak shoutbox kami telah kami letakkan pada bahagian bawah sekali.. Maaf jika itu membuat kan anda berasa susah, tapi ini antara kajian yang sedang kami lakukan untuk memantapkan blog ni..

Last sekali kami nak bagitau yang jika anda rajin, anda boleh klik ke semua iklan yang muncul dekat dalam blog ni.. Kalau tak silap kami yang HB ni tiada fraud klik, jadi anda boleh la klik walau saje2..hehe. Okay, cuma itu sahaja, kalau ada apa2 info tentang HB and Nuffnang kami akan inform pada blog ni.. Selamat berhujung minggu ^_^"

Yang benar, Cik Tifa Lockhart

P/s (play station) : Disebabkan entry ni ditulis oleh Cik Tifa, maka ayatnya agak sopan sikit berbanding ayat aku..hehehe

4 comments:

Unknown said...

mmg rmi blogger da buh HB skrg ni..termasuk chii sendiri

Arpiiz said...

kalau macam tu jom la kite klik same2 ye..hehe

kay_are said...

ramai dah gne hb sekarang ni ye.. memang betul2 best kot..

Putri Sayang Kamu (PSK) said...

ya2 ! sokong . aku ada pasang sebijik gak kat blog . mwahaha . sambil nyelam sambil minum ayaq !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...