Saturday, February 19, 2011

Cara makan ayam panggang..

Salam buat semua terutama kepada korang yang lapar sebab entry kali ni tentang makanan pula.. Korang semua di minta supaya memegang tuala kecil seperti tuala good morning tu supaya gejala air liur berlebihan boleh dibendung.. Apakah korang dah bersedia untuk melihat ayam panggang yang enak, lazat, dan boleh membuatkan seseorang termimpi2 tentang nye..??

Kenapa la aku tibe2 nak buat entry tentang makanan ni..?? Sebab malam ni mak aku dengan rajinnya  membuat ayam panggang dengan menggunakan resepi turun temurunnya.. Resepi yang dikatakan resepi warisan istana di zaman silam (dah macam iklan Adabi pula..hehe) menyebabkan mak aku jarang buat tau.. Biasanya ayam panggang ni di buat bila ada sesuatu yang special je, tapi ahri ni mak aku taknak cerita la apa yang specialnya hari ini..

Korang layan jelah gambar2 yang aku amik ni ye..
ketika acara perasmian..hehe
antara model yang memperagakan ayam panggang ni
ni pun model gak ni..^^
ini yang aku makan, kalau korang nak amik la sikit.. :D

P/s (play station) : Sorry sebab gambar kabur ye..~_~

PERINGATAN: AKU TIDAK BERTANGGUNGJAWAB JIKA KORANG MENGALAMI GEJALA KEKURANGAN AIR LIUR DISEBABKAN BANYAK SANGAT MELELEH SELEPAS TENGOK GAMBAR DIATAS..HEHE

7 comments:

NUR AYNIE said...

nak dftr jd model gak blh?? hihihi

Arpiiz said...

boleh je, sila isi borang disini ye..hehehe

KUREKURE COMEL said...

amboi...mina dh la antu ayam...
mintak kat mak resepi....
sdap tu...hehehe

ain revival said...

wah2..
bikin gemok nie~

♥ AyaHikari ♥ said...

hari2 kat sini makan ayam.ikan panggang ado?keh3..

eyna azmi said...

ala apizz nie saja jek .... meh sikit ayam tu

Anonymous said...

seb bek gmba kabur2..klo jelas tu mmg rse nk trus klua bli laju2..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...