Friday, February 18, 2011

Idea, idea..

Idea, idea..
Bila aku cari, tak nak pula kau datang ya..
Bila aku nak berehat, macam2 kau nak cerita..
Dari cerita lawak, sampai la ke cerita yang entah apa2..

Idea, idea..
Bila jari ini rajin nak menaip, bayang kau satu pun tak jumpa..
Mungkin sebab bayang kau memang tak ada..
Bila aku malas, Semua benda kau nak kata..

Idea, idea..
Kau hadir masa aku leka..
Bila aku fokus, kau terus lesap ya..
Tak mengapa lah, kena la tunggu lain idea..

Idea, idea..
Tapi aku boleh buat apa..
Nanti kalau dipaksa2, boleh jem pula..
Kalau silap boleh hilang nyawa..

Salam semua, sori lah sebab kena baca tulisan aku yang entah apa2 ni.. Aku sebenarnya takde idea ni.. Bukan tak ada sebenarnya.. Tapi idea tu hilang sebaik saja aku buka blog ni.. Korang pun mesti pernah rasa macam tu kan.. Bila jari ni dah tak sabar2 nak menaip idea yang datang tadi.. Tiba2 je idea tu hilang entah ke mana.. Apa2 hal korang layan jela ye..^^

1 comment:

Hafiz said...

hahaha.. same problem i got here bro huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...