Friday, February 25, 2011

Malas, pemalas dan rajin..??

Aku tak tau sejak dua tiga empat menjak ni aku sudah tawar hati terhadap kau.. Apakah kau sudah tidak lagi berjaya menarik  perhatian aku.. Apakah kau sudah tidak pandai nak membuatkan dirimu menjadi penarik perhatian aku.. Atau mungkin aku sendiri yang sudah mula berasa bosan dengan diri kau..

Aku MALAS..
Aku malas nak melihat kau lagi.. Aku sudah terasa malas untuk memandang wajah kau.. Aku memang sudah mula malas melayan diri kau.. Tapi apakan daya, aku tak mampu lagi.. Aku tak tau kenapa.. Apakah kau juga tahu mengapa..??

Aku PEMALAS..
Memang betul aku ni seorang pemalas.. Memang betul aku sudah mula menjadi pemalas.. Tapi semuanya berpunca dari siapa..?? Apakah dari kau, atau pun dari diri aku sendiri.. Sudah pasti lah orang ramai akan mengatakan diri akulah sebagai punca aku menjadi seorang pemalas..

Aku RAJIN..
Aku sudah tidak serajin dulu lagi.. Aku sendiri tidak tahu kenapa.. Pernah orang kata yang jika kita terlalu tumpukan perhatian terhadap sesuatu, maka kita akan mudah bosan.. Mungkin sebab itulah orang kata yang kita perlu berpada2..

Aku rasa mungkin sudah tiba waktu untuk aku biarkan kau bersendirian sementara.. Begitu juga dengan aku, memberikan sedikit ruang waktu untuk kita kembalikan semangat untuk kita bersama kembali.. Tapi apakah aku mampu..?? Aku tidak tahu, tapi apa yang aku tahu ialah aku perlukan sedikit masa..

5 comments:

zazaw said...

HAHA
kalau malas
duduk aa atas kusi malas
theeee ;D

Arpiiz said...

haha, masalahhnye nak duduk pun malas ni..^^

Unknown said...

DASAR PEMALAS..KAHKAHKAH

mariatul_m0hamadiah said...

kalau malas, duduk diam2. jangan makan, jangan minum. diam jek tau!:P

zati embong said...

aiyok,semua complete ada nih.

kalau serabut,relax2 dulu,jgn terlampau fikir O.o

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...