Sunday, February 13, 2011

Wanted..!!!

Salam semua, disini ada satu kes yang telah di share kan kepada aku.. Menurutnya dia tengah mencari suspek yang boleh membantu dia untuk menyelesaikan kes jenayah siber yang paling popular tahun ini.. Apa2pun korang baca jelah apa yang dia tulis dekat bawah ni ye..
ini bukanlah suspek yang kami cari

"Maaf kepada semua yang sedang beristirehat, mungkin pada petang2 sebegini ada yang tengah menghirup teh sambil melihat kanak2 bermain di halaman rumah.. Mungkin ada juga yang sedang menonton tv atau sedang bermain buaian di beranda rumah anda..

Kami dari pihak saiber dan sekuriti meminta bantuan kepada semua pihak yang mengenali orang ini iaitu Kita Kami (gambar) untuk memberitahu kami lokasi beliau.. Kami memerlukan beliau untuk membantu dalam satu kes jenayah siber.. Maklumat yang kami perolehi tersangatlah sedikit dan kami berharap dengan bantuan dia akan dapat menyelesaikan kes terbesar kami untuk tahun ini..

Berdasarkan dari informer2 kami, beliau telah dilihat sedang berjalan-jalan sambil mencari pasal seekor anak kucing.. Walau macam mana pun informer kami tidak dapat menyatakan tempat yang tepat kerana menurut nya yang suspek berada dikawasan anda semua.. Ingatan kepada orang awam, jika anda terlihat dia, sila berlari ke panggung wayang yang berdekatan.. Maaf, sila hubungi kami di talian hotline kami iaitu 08-88888888.. Kerjasama anda amatlah dihargai.."

Okay, itu cuma gimik sahaja dan tidak benar.. Yang sebenarnya aku tengah mencari orang ini (gambar dibawah) kerana beliau ialah follower aku yang ke-400.. Beliau tidak meninggalkan jejak blog apatah lagi jejak kasih beliau disini dan menyukarkan aku untuk melepak2 dekat blog dia tu..  Jadi, kepada empunya blog, silalah datang ke sini, ayah mu telah pun merestui perhubungan mu..Eh, silap2.. Sila abaikan ayat tadi ye..hehe.

Kepada pemilik blog itu silalah tinggalkan url blog anda disini supaya aku boleh mengenali siapakah follower aku tu dan sorry sebab buat cerita jadi suspek untuk kes diatas.. Kalau dia bernasib baik mungkin aku akan buat entry pasal blog dia ni.. Alamak, follower lain pun nak gak ke.. Takpe2, aku tengah memikirkan macam mana aku nak promote blog korang tu.. Nanti bila ada idea tu aku bagitau korang ye..

inilah follower aku yang ke-400

3 comments:

cnen said...

tak dapat den nak nolong, tak kenal la der!

anamizu said...

blog cik ana pun selalu gak ade yg folow tp drg tkde tggl link..
xleh nk folow balik T__T

NUR AYNIE said...

suke tol buat lawak hahahah....
xknl laaa...huhuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...