Tuesday, February 01, 2011

Gambar yang misteri...

Salam semua, aku baru dapat postkan entry pertama aku selepas berpenat lelah pergi kelas.. Nasib baik la lecturer datang , kalau tak, aku nak je menganggapkan yang kelas dah di'cancel'kan.. Okay, berbalik semula kepada tujuan utama untuk entri kali ini..

Aku nak tanya korang, apakah korang pernah melihat sesuatu yang misteri didalam kehidupan korang.. Jika sesiapa yang pernah melihatnya, aku nasihatkan agar korang teruskan bacaan korang.. Bukan aku sengaja nak menakutkan korang tetapi aku nak tunjukkan bukti yang aku pun turut mengalami kejadian sebegitu.. Apakah korang juga ada bukti..??

Ala, lagi pun aku postkan entry ni waktu siang.. Tapi andai kata korang baca masa malam, aku harap korang tak dalam ketakutan la ye... Tapi sebelum korang tengok gambar yang aku dapat tu, korang tengok2lah dulu gambar yang aku amek dekat pakcik google tu (korang jangan bagitau pakcik google tau sebab aku amek ni pun senyap2 je..hehe)..
boleh ke dikatakan misteri..??
kalau yang ini mungkin boleh la kot..
ini bukan misteri lagi dah..
Okay, yang ini lah gambar yang aku cakapkan tu.. Gambar ni memang betul2 aku dapat tau, bagi siapa2 yang nak tutup mata tu boleh la tutup sikit.. Sebab kalau tutup terus mana nak nampak gambar tu...
....
....
....
....
...
....
...
...

misteri tak gambar ni..hehe

Hah, inilah dia gambar yang aku cakap kan tu.. Misteri tak..?? Gambar ni aku dapat dari adik aku... Bagi sesiapa yang ada rasa takut tadi boleh la menarik nafas lega ye.. Have a nice day..^^

8 comments:

zaty luvlianncez said...

hehe

superb ah kucing tue

misteri btol

Arpiiz said...

haha, satu misteri yang tak boleh dirungkai..^^

zati embong said...

ish kena renjatan lektrik ke ape?

Wan Gerrard said...

kucing tu nak g dating ke? :P

zazaw said...

kenape jalan tu mcm tuuuu

cikdil said...

kucing tu paling tbaekk..hahahaa

Anonymous said...

sebab tu aku sekarang dah tak takut kalau orang up gamba hantu hahaha..

Sunah Sakura said...

comelnye kucen~~~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...