Wednesday, February 23, 2011

Ayarkk.. Apa pasal jadi macam ni..??

Aaargh....!!!! Aku tak puas hati ni.. Jangan sesiapa pun yang berani halang aku.. Kalau korang berani juga, tau la apa yang aku akan buat dekat orang yang berani sangat tu.. Aku dah tak boleh nak sabar lagi ni, malam ni juga aku akan pergi bakar rumah dia.. Aku tak kisah kalau polis nak tangkap aku ke janji aku puas..

Okay, cukuplah mainan imaginasi aku tu ye.. Tapi korang jangan percaya pula yang aku berani nak bakar2 rumah orang ni.. Takde maknanya aku nak pergi bakar rumah orang, lagi baik kalau aku pergi bakar duit sampah yang mak aku suruh petang tadi.. Aku tau yang korang mesti tertanya2 dekat siapa lah yang aku marahkan tu.. Adakah dekat Dollah anak Wak Kassim..?? Bukan, sebab aku tak kenal pun sapa2 nama Dollah.. Mungkinkah dekat Siti anak Mek Limah..?? Pun bukan juga sebab itu cuma nama yang tiba2 muncul dalam minda aku ni..

Habis tu siapa pula yang aku tujukan kemarahan aku ni.. Eh,siapa kata yang aku tengah marah ni, ko ye..?? (sambil memandang seekor kucing yang tengah makan seekor ikan paus).. Sebenarnya aku tak marah pun, aku cuma geram je.. Geram dekat siapa pula ni..?? Aku pun tak tau, tapi yang pasti aku bukan tengah GARAM tapi GERAM tau.. Oh, baru aku ingat, aku tengah geram dekat si dia ni...
Ya, aku tengah geram dekat dia ni.. Kali ni bukan tentang hal ni tau.. Tapi kali ni tentang hal yang lain pula.. Apa la pula yang aku tak puas hati ni ye..?? Aku tak puas hati kenapa aku tak dapat Buffered earning ni, ni yang rasa nak jumpa depan2 ni.. Tipu je, aku mane boleh geram dekat En. Nuffnang ni, nanti dia tak bagi duit lagi susah.. Rilek dulu ye En.Nuff, dekat atas tu cuma gurauan sehidung2 je..
Yang sebonar-bonar eh, aku cuma sedikit hairan tentang kejadian manusia yang berlaku hari ni.. Apakah kejadian itu..?? Ish, apahal lah banyak sangat persoalan dalam entry kali ni..?? Soalan lagi.. korang layan jelah ye.. Pagi tadi seperti biasa aku membuka blog aku dan sambil itu membuka tab lain dan membuka laman sesawang Nuffnang.. Apabila aku melihat analitik aku untuk hari ni, tiba2 aku tersebut ayat ni.. WHAT THE FACEBOOK..!!

Tak mengapa, aku sabar dulu, mungkin kejap je kot.. Aku biarkan je hal itu berlalu sampai la ke waktu aku menaip entry ini.. Aku tengok lagi sekali dan benda tu masih tak berubah.. Kenapa, mengapa dan apa yang terjadi ni, persoalan itu muncul lagi di benak fikiran aku ni.. Korang nak tau juga ke apa yang telah berlaku, inilah hal yang sebenarnye berlaku..
Bar hijau tu satu penipuan sahaja..
Aku lihat analitik aku kosong.. Takde pun bar hijau tu.. Gambar atas tu tipu je, bajet nak orang ramai terjah, walhal yang biasa berlaku ialah bar tu banyak rendah dari tinggi..T_T. So, aku nak tanya lah dekat korang, adakah benda ni terjadi pada diri aku sahaja..?? Kalau cuma aku sorang je mungkin la ada problem dekat bahagian aku kot..

2 comments:

Afzainizam said...

║║╔║║╔╗ ║
╠╣╠║║║║ ║
║║╚╚╚╚╝ O
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

uiiihhhh kalau cam tu hebatnyerrr kooo..... cehhhh ingat bebetul tadi

rizwan's sweetheart said...

salam kenal... fda datang ziarah dpd endless luv of mine...

nak ayat2 pengaseh dpd alquran? jom jengah blog fda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...