Monday, February 28, 2011

Wahai follower2 aku...

Salam pagi buat semua rakyat Malaysia terutama kepada bloggers yang pagi2 lagi dah buka blog.. Haih, ni mesti kes tak sabar nak update entry tentang mimpi malam tadi ni.. Gurau je, jangan marah ye.. Pagi2 ni kena chill, tak boleh nak hot and spicy je..

Okay2, aku ni suka sangat melalut di awal perenggan kan.. Apa boleh buat, dah memang macam tu cara aku tulis, takkan aku nak melalut di setiap perenggan kot.. Kalau ada mungkin time tu otak aku tengah ligat berfikir tentang sesuatu.. Lupe pula aku, sorry kepada korang yang menunggu aku untuk update malam tadi, walaupun aku tau mungkin takde kot yang tunggu.. Bukan kerana aku malas nak update, tapi atas desakan keluarga assignment yang berlambak bak gunung kinabalu tu memaksa aku untuk melupakan blog aku sekejap..

Hari ni aku nak bagitau dekat korang especially to my follower.. Actually i want..(translate) Sebenarnya aku nak bagi ni dekat korang sebagai tanda terima kasih aku sebab sudi follow blog aku yang tak seberapa ni.. Aku tau mungkin ada yang tak suka, tapi apa boleh buat kan, cuma itu je yang aku mampu buat..T_T

Inilah dia bendanya, kepada semua follower aku silalah ambil ya.. Tak payah nak berebut sebab benda ni cume perlu dicopy je dan paste dekat blog korang..hehe. Hope blog korang dan blog aku ni boleh memberi manfaat kepada orang lain ye..

Selamat hari Isnin..^_^

* Tambahan, cara nak letak ialah :

Klik kanan >> copy image location >> Design >> Gambar >> imej (letakkan copy link tadi dekat bahagian 'dari web') >> pautan letak link ni http://arpiiz001.blogspot.com/ >> save..

4 comments:

Unknown said...

da amek,,,;)

amal said...

oh,thanx,arpiiz :))

kay_are said...

cantik.. nak amek =)

Unknown said...

ok..nana ambik gak k...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...