Saturday, February 12, 2011

Aku tak kira, aku nak buang juga...

Salam kepada semua yang membaca, agak2 korang apa benda la yang aku nak buang tu ye.. Adakah aku nak buang duit, buang sampah atau mungkin aku nak buang tabiat..?? Kalau korang nak tau, korang teruskan pembacaan korang dan hayati lah segala detik mencabar yang bakal aku kongsikan nanti.. Okay, yang itu tak betul la ye, untuk entry ni tak adanya detik2 mencabar seperti yang dinyatakan tadi.. Mungkin lain kali aku buat cerita yang boleh mencabar minda korang (walau pun aku tak tau bila nak buat..)..

Yang diatas itu adalah mukadimah sahaja, mukadimah yang sepatutnya menceritakan apa isi entry ini tapi disebabkan si penulis entry ini sedang kempunan mahu merapu sebentar, maka jadilah mukadimah seperti yang diatas.. Cerita bermula pada zaman kesultanan melayu Melaka, Hang Tuah dan Hang Jebat sedang melepak di warung Pak Malik... Tiba2.... Muncullah Ketua Pengarah untuk blog ini dan si penulis telah ditegur atas kesalahan dibawah seksyen 1.2/3 iaitu merapu dan membuat cerita yang telah keluar dari tajuk.. Hukumannya ialah si penulis telah digantung selama seminggu..

Faizal Tahir-Hanyut
Setelah penulis tadi tiada, maka Ketua Pengarah  pula yang terpaksa menaip entry ini demi menjaga hati para pembaca blog ini.. Maka ini lah cerita sebenar untuk entry ini diwujudkan.. Aku sebenarnya telah pun membuang Faizal Tahir yang sentiasa menyumbangkan suaranya apabila korang membuka blog ini... Bukan kerana nyanyiannya tak sedap, tetapi nyanyiannya itu membuatkan ramai yang tertidur ketika membuka blog ini..

Pihak kebajikan blog telah megadu pada aku yang mereka telah lama memantau gerak-geri dan tingkah laku pelawat blog ini. Mereka mendapati bahawa sesiapa yang membuka blog ini pasti akan tertidur termasuklah si penulis yang kena gantung kerja tadi.. Keputusan pilihan raya telah diambil dan aku terpaksa membuang lagu itu dari blog ini untuk mengelakkan gejala tidur di depan lappy yang semakin menular ni..

Aku telah mengeluarkan surat pemberhentian kepada Faizal Tahir supaya dia tidak perlu lagi menyanyi di dalam blog ini.. Aku harap kepada peminat Faizal Tahir tidak berasa kecewa dengan keputusan yang telah aku ambil terutama Faizal Tahir sebab dia terpaksa cari kerja di tempat lain pula.. Okay, cukuplah untuk entry yang penuh dengan imaginasi aku tu, harap korang terhibur lah ye..

Kesimpulannya ialah, aku dah buang lagu Hanyut nyanyian Faizal Tahir tu di atas sebab2 yang aku tak boleh dedahkan.. Lagi pun aku bukan dengar sangat lagu tu bila aku buka blog aku ni sebab lappy aku ni memang aku sentiasa mute kan.. Kepada sesiapa yang selama ni datang untuk mendengar lagu itu sahaja, aku cadangkan korang download jelah dekat 4shared.. Tak pun korang buka lah Youtube tengok videonye sekali.. Tapi korang datang sebab baca entry aku kan, bukan sebab nak dengar lagu je, betul tak..??

( Andai kata korang tak berapa faham dengan cara penulisan aku ni, korang baca banyak2 kali sampai faham okay..^^)

3 comments:

Unknown said...

NANA TAK LAYAN FAIZAL TAHIR LA..NANA LAYAN ARWAH ACHIK SPIN N SITI NORDIANA..HEHEHE

Unknown said...

lor..ingat buang ape la tadi..jangan buang anak sudahla yer..bw & snggah cni.

fara feroza said...

hehe... takpe la...buang lagu laju sket blog.:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...