Sunday, February 06, 2011

Kenapa blog aku macam ini..

Salam semua, kali ni tak kisah kepada blogger ke or bukan blogger ke, yang silent reader ke or noisy reader ke(ade ke..??), aku nak ucapkan selamat beristirehat di hujung minggu.. Bagi mereka yang duduk asrama mesti dah pergi bertolak pulang ke asrama/hostel masing2 kan.. Nampakya korang kena la tunggu cuti akan datang kalau nak  balik rumah..

Just entry saje2 je ni, tadi ada kawan aku bertanye kepada aku nak buat blog ni perlu di isi denga apa...?? Pada mulanya memang aku tak faham maksud dia tu sebab yang dapat aku fikirkan mungkin dia bertanya tentang widget or sebagai.. Lepas tu baru lah aku faham setelah dia menjelaskan maksud dia tu..

setiap blog mempunyai cerita sendiri..
Aku adalah blogger yang tersangat2 lah baru dalam dunia blogging ni, kalau boleh diibaratkan blog aku ni still baby lagi, aku rasa sebenarnya aku tak layak lagi nak terang kan apa isi kandungan yang patut ada dalam sesebuah blog.. Tapi demi untuk menjawab pertanyaan dia tu, aku just cakap ikut keselesaan blogger tersebut.. Kalau blogger itu lebih berminat menceritakan isu semasa, maka blog dia penuh dengan kisah2 semasa je la..

Tapi kalau macam blog aku ni macam mana agaknya ye..?? Setelah aku perhatikan dalam2, aku rasa aku nak buatkan blog aku ni satu tempat untuk aku meluahkan idea2 kreatif aku ni.. Kalau boleh aku nak bercerita je apa yang telah imaginasi aku sediakan untuk aku.. Walau macam mana pun, aku akan cuba selitkan unsur2 moral dan pengajaran, kalau ada yang takde pengajaran tu maknanya aku tengah merepek atau merapu la tu..hehe

Kalau korang tanya aku soalan yang sama, aku rasa aku akan  bagi jawapan yang sama macam dekat atas tadi lah.. Namun aku juga rasa yang blog patutnya mempunyai info2 atau maklumat yang berguna untuk orang ramai, tidak kisah la apa pun semua itu.. Yang penting perasaan gembira itu mesti ada dalam diri setiap blogger walaupun blog mereka penuh dengan kisah hidup mereka..

2 comments:

Unknown said...

yup btul tu bro.. apa2 pun.. nice entry best mo baca.. sama la mcm aku juga masih baru dlm dunia blogger.. huhu.. kadang2 bingung2 nie.. tapi yg penting jadi follower sya la bro.. ok heheh :P

NUR AYNIE said...

aynie mseh cuti~~~ yeayy~~! hihihi... update je entry ikut hati...=P
janji happy~~! hihih go go blogger~~!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...