Monday, February 21, 2011

Adakah profile anda mesra blogger..?? (Part 2)..

Salam kepada semua yang membaca blog ni dan kepada mereka yang setia menanti update2 yang aku buat terhadap blog ini.. Ini adalah entry sambungan dari entry yang pagi tadi >> yang ini.. Aku terus sambung la ye, korang pun mesti nak tau apa caranya kan..

Bukan kah pada blog kita ini terdapat widget follower, kalau takde tu aku tak tau la pula sebab aku belum jumpa lagi blog yang takde widget ni.. Cara aku untuk berjalan ke blog follower aku adalah dari situ lah.. Tapi agak mengecewakan pula apabila aku nak jalan2 tu terjumpa pula Ah Long terjadi pula seperti perkara ini..
nak tengok lebih jelas silalah klik ye..
Benda yang macam ni la yang boleh mengurangkan tahap metabolisme dalam badan aku ni... Korang tak nampak ke apa yang kurang..? Aku bagitau ye, dekat situ takde link untuk ke blog dia.. So taqqiem991 sila betulkan kesalahan anda ni ye, gurau je..^^

Macam mana nak betulkan..?? Senang saje caranya, korang cuma perlu bayar dekat aku wang sebanyak RM 1 juta, bawa duit tu ke rumah aku..hehe. Tak lah, korang just kena follow blog korang sendiri je.. Bila dah follow blog korang sendiri nanti jadilah seperti ini..
still tak nampak lagi, klik je dekat gambar tu..
Tengok, dah ada link dah.. Nanti senang la aku and orang lain nak jalan2 dekat blog korang.. Aku tau ramai yang tak perasan tentang hal ni, maka aku dengan baiknye nak perasan kan lah..hehehe. Tapi itu terpulang kepada diri masing2 kan, "hempuk keyboard, tanya dompet ada duit tak nak beli keyboard baru" (apa kena mengena la)..

Okay, cuma itu je nak mention dekat korang.. Kalau korang nak ikut apa yang aku tunjukkan tu, korang ikutlah.. Kalau tak nak, aku tak paksa pun..^^

8 comments:

syafiqa said...

betul2..kadang benda ni
memang kurang nak perasan kan
sangat kan.

Puteri Balqis said...

sebaik dah 2 kali terfollow diri sendiri gara2 baru dalam dunia belog rupenye ade juga kebaikan..hehe

Hairun Azmi said...

Tutorial bagus..thansk Bro..

236 pulau di Malaysia belum ada nama

KUREKURE COMEL said...

ehhh..blog arpiiz xde link tu la...siyess..

Arpiiz said...

eh, betol ke, nanti kejap nak check..

Unknown said...

Ramai sangat yg tak prihatin...harap2 ngan entri ko ni,ade yg check laaa...

aishareoils said...

thanks coz share info!

Unknown said...

tia baru buat tadi . wahahaa ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...