Tuesday, February 01, 2011

Aku nak nangis ni...

Salam semua, disebabkan semua draft aku dah habis aku aku postkan dekat blog aku ni.. Maka aku terpaksa mencari idea2 yang bersepah dekat luar sana.. Dan setelah puas aku mencari2 idea di setiap pelusuk dunia tempat aku, kini aku dapat membanyakkan kembali draft dekat tempat catatan aku ni..hehe

Untuk malam ni pula, aku nak umumkan follower aku yang bertuah kerana dia telah menjadi follower aku yang ke-300 untuk hari ini.. Sebelum itu aku nak ucapkan jutaan, tak boleh guna jutaan la, aku ucapkan trilion terima kasih kepada korang semua yang sudi mengklik butang follow tu.. Tanpa anda siapa lah saya...huhuu. Aku rasa belum sebulan lagi blog ini ditubuhkan, tapi dah mencapai angka yang bagi aku mengejutkan ni.. Lagi sekali aku ucapkan terima kasih dekat korang ye..^^
sori, buat masa ni tak ada hadiah la untuk follower2 bertuah aku..huhu
Inilah dia follower aku yang bertuah tu, dia menggelarkan dirinya sebagai abgteror, terror ke blog dia atau dia seorang terrorist(gurau je, jangan marah ye..) Aku syorkan korang untuk pergi tengok blog dia untuk tengok keterroran dia..hehe.. Ini antara follower aku yang bertuah sebelum ni iaitu abbymira dengan blog Anak Ayah.. Lagi sorang iaitu Firdaus dengan blog diberi nama Episod Kehidupan..

Ingatan lagi sekali kepada blogger2 yang ada ni, jom la kita menyerang blog2 mereka ini supaya mereka juga dapat menyerang blog kita balik, serang maksud aku melawat, bukan kutuk blog dorang okay... Korang rajin2 kanlah tangan korang untuk klik link dekat atas tu ye, and jangan lupa bagitau kat dorang yang korang ada datang supaya senanglah mereka untuk membalas kunjungan korang tu.. Semoga gembira selalu ye..^_^

2 comments:

zati embong said...

jOm jalan2 ke blOg O.o

Nway mOrning!

Unknown said...

ohh.macam tu ke.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...