Sunday, February 20, 2011

Anda adalah seorang blogger TEGAR...

Salam kepada semua yang sedang berehat pada hujung minggu yang indah ini.. Kepada sesiapa yang tengah berkerja pula silalah jalankan tanggungjawab anda sebagai rakyat pekerja yang rajin ye.. Hari ini aku terasa nak berehat dulu dari berblogging ni sebab dah tiap2 hari aku menghadap blog ni.. Sekali sekala bagi la pula aku menghadap game yang da lama aku tak main tu..^^

So kali ni aku nak bagitau dekat korang tanda2 jika korang adalah seorang blogger tegar.. Ini adalah dari pandangan kawan aku.. Dia yang cakap, aku cuma sampaikan aje..

Awak lah, siapa lagi
* Kitaran hidup seharian korang, 80% adalah menghadap blog..
* Semua benda korang nak ceritakan dalam blog tu..
* Blog tu dah macam dairy diari dah, penuh cerita tentang kehidupan korang..
* Blog tu sentiasa berupdate..
* Lagi banyak berjalan ke blog orang lain dari berjalan ke rumah jiran sebelah..

Buat masa ini cuma itu jela yang kawan aku nyatakan.. Aku tak tau la nak kata betul atau salah sebab bila kawan aku cakap macam tu, aku rasa aku macam tergolong dalam golongan itu pula..hehe. Korang pula macam mana ya, korang ada tak rasa ciri2 yang dinyakan tu..??

11 comments:

nelly said...

Haha ..
terkena .semua kena .:D

xazryx said...

aku pon same !

Arpiiz said...

haha, ni antara golongan blogger tegar la ni ye..^^

bun said...

hhahah,terase

tapi takde lah tegar pon :P

KUREKURE COMEL said...

ehhh...ehhh..mina yg mne ye...hehehe

Sharifah nor said...

kalau boleh...setiap detik ada jer nak tulis...tapi ada kerja lain nak buat dik oiiii...kena hadkan masa lah utk blogging...

Si DauN CeRi said...

hahahaaaa... dah bole buat statistik dah ni.. nice2! hee

rayne rawt rawt said...

aku ke aku ker ? waakakakka

Cik Yana said...

tak! cik Yana tak! jarang update. Hahaha~

Sunah Mohammad said...

oh my....teruknya saya...

:D

Aqiem_Aziz said...

aduhh,.tmakan cili la hahaha,.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...