Wednesday, February 16, 2011

Korang jangan baca tau...

Salam rabu semua, hari ini aku kena menghadirkan diri aku kelas selepas semalam cuti maulidur rasul.. Walau pun perasaan malas itu mengusai badan ini, tapi aku kena kuatkan juga semangat aku untuk datang ke kelas sebab aku nak kena hantar assignment.. Sejak kebelakangan ini aku banyak sangat pula assignment, mungkin sebab dah nak hujung sem kot..

Hari ini aku postkan entry aku dekat lab di fakulti aku.. Sebab aku berada disini ialah kerana nak siapkan assignment yang patutnya di buat bersama geng aku, tapi aku sibuk nak postkan entry ini.. Korang jangan ikut perangai aku ni tau, nanti boleh kena pulau dengan geng2 korang tu..huhu. Aku ni takpe, sebab geng2 aku ni sporting (betul ke dorang sporting..??)

Okay, apa tujuan sebenar aku postkan entry ni..??  Aku rasa untuk entry yang ini tak ada tujuan, just nak cerita dekat korang yang hari ni aku sibuk buat assignment dengan member aku dekat fakulti.. So, moral of the story, janganlah buat kerja bertangguh ye..^^

(Hahaha, aku rasa ini la entry aku paling pendek dan tak ada tujuan..) Thanks sebab sudi baca walaupun aku dah cakap jangan baca..

1 comment:

Unknown said...

wat keje tertangguh ramai-ramai cam best,,hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...