Saturday, February 05, 2011

Selamat hari jadi blog aku..^^

Salam semua bloggers, macam yang korang dapat lihat.. Blog aku ni dah bertukar wajah dan rupa.. Korang mesti nak tanye kenapa aku tibe2 nak tukar kan.. Bukan apa, aku saja2 je nak tukar, lagipun hari ini kira hari jadi blog aku la... Dah genap sebulan dah blog aku ni, dan dalam masa sebulan ni aku dapatlah tengok dari mula2 aku dapat first follower iaitu Mohd Roselaini (dulu nama dia Mr. Swift kalau tak silap aku) dengan blog ! A . Blog . To . Remember ! sampailah sekarang ni iaitu Si Daun Ceri dengan blog dia Aku Tak Sakai..
 
Korang pun mesti nak tanye juga kenapa aku set kan blog ni kepada private kan... Itu pun aku saje juga sebab aku ingatkan aku kena ambik masa yang lama nak setting2 blog ni, tapi kira okay lah sebab dapat tutup kejap je.. Sebenarnye rugi la nak tutup lama2 sebab nanti takde visitor..huhu. Aku pun plan nak buat suprise dekat korang, sebab korang kan orang yang selalu datang kat blog aku ni.. Korang terkejut tak..??

Aku pun tak nak la cakap panjang2, sebab aku bukan bercakap pun.. Kalau boleh korang komen2 lah ye apa yang kurang dekat blog ni, nanti kalau boleh aku perbaiki, aku betulkan lah.. Ala, senang cerita apa saja yang korang nak komen korang komen la ye, nanti aku akan cuba jawab la segala komen korang tu.. Lagi satu, korang tengok rupa yang ini ada sama tak macam yang dulu tu...??
takkan blog je nak berubah, tuan blog pun kena la berubah juga kan..

2 comments:

KUREKURE COMEL said...

wahhh...dh cantik....blog mina yg jgk hodoh...hehehe

Arpiiz said...

hehe, trima kasih.. mana ada hodoh, kira okay la tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...