Thursday, February 10, 2011

bizi, sibuk, dan yang sama waktu dengannya...

Salam semua, hari ini adalah hari yang sangat sibuk bagi aku.. Banyak assignment yang perlu aku siapkan hari ini.. Tulah, sapa suruh buat kerja last2 minit, kan dah gelabah.. Takpelah, apa buleh buatkan, dah sifat aku yang lebih mengamalkan konsep " Cuti didahulukan, Assignment dipinggirkan"..

Aku harap konsep tu tak ramai la yang ikut ye, sebab nanti effectnye jadi la macam aku hari ini.. Tapi aku bukan lah tak buat langsung assignment tu, cuma buat sikit je lepas tu bile esok dah nak kena submit barulah buat yang selebihnya.. Ini pun tengah sibuk buat assignment lagi ni, tapi memandangkan hari ini aku belum postkan apa2 entry, so aku buatlah entry ini supaya dapat mengingatkan aku dan sesiapa saja supaya jangan suka menangguhkan kerja..

Rasanya tak banyak sangat nak taip ni sebab otak pun tengah serabut fikir nak buat assignment yang berlambak ni.. Mujurlah esok cuma kena hantar 2 je, so malam ni buat yang nak kena hantar tu dulu..huhu. Nanti kalau aku dah siap kerja aku tu baru aku postkan entry lain ye, kalau malam ni takde entry baru maknanya kerja aku tu tak siap lagi lah... Oh tidakkkk.....!!!!!

sambil tu korang tengok lah gambar kucing ni ye..^^

2 comments:

bakawali said...

jgn stres2 sgt buat assgmnt tu k...good luck

NUR AYNIE said...

sye pun buat assgnmnt bz glerrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...