Monday, February 07, 2011

Entry bergam (sticky post)

Salam semua bloggers, setelah aku mengambil kira pendapat2 dari blogger lain yang ada dekat luar tu.. Aku dah buat keputusan untuk letakkan auto link exchange, korang tengoklah dekat bawah ni ye.. So aku harapkan dekat korang supaya korang letakkan lah link korang dekat dalam tu.. Especially untuk follower aku, nanti senang sikit aku nak jalan2 dekat blog korang tu... Kalau yang bukan follower pun nak letakkan link korang pun aku tak kisah, korang jangan malu2, letak je link korang tu ye..
Terima kasih sebab sudi baca..^^
 (Entry terbaru ada dekat bawah entry yang ini tau...)

3 comments:

cik wanie Lovela (CWL) said...

haha ..i like this

sibersensasi said...

lebih baik guna cara manual dari mister linky..nanti jadi link farm

Arpiiz said...

cik wanie: thanks..

yahaya: takpe, buat masa ni gunakan mister linky ni dulu.. nanti bila traffic dah okay baru guna manual..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...