Friday, February 25, 2011

Akhirnya rahsia dah terbongkar...

Salam malam buat semua tetamu yang datang menjengah ke blog Arpiiz itu nama ku.. Pada malam ini saya akan menyanyikan sebuah lagu.... err, rasanya tak payah kot, takut korang akan mengalami gejala tidur di depan laptop pula.. Maklumlah, suara aku ini ibarat suara jigglypuff yang boleh membuatkan sesiapa pun tertidur bila terdengar suaranya..(siapa yang layan pokemon dulu tau la apa itu jigglypuff)..

Okay, kita kembali semula ke jalan yang lurus.. Maksud aku ke tujuan aku buat entry ni.. Setelah kajian demi kajian telah dilakukan oleh pelbagai jenis saintis.. Dari saintis tentang tumbuhan hinggalah ke saintis yang mengkaji tentang astronomi.. Mereka semua telah menjumpai apakah rahsia untuk membuat satu entry yang paling berkuasa.. Entry korang akan menjadi lebih menarik dan bertambah cun/hensem bila korang mengetahui rahsia itu.. Pendek kata, entry korang tu akan dapat menarik minat dari semua golongan tak kira sama ada yang bayi, kanak2, remaja hinggalah ke mereka yang sedar diri mereka dah lama hidup.. Kalau yang tak sedar tu aku tak boleh buat apa la kan..

Apakah rahsianya..? Seorang blogger yang tengah menghadap laptopnya sekarang ini bersuara.. Sabar dulu, nanti akan aku bagitahu sebab sekarang ni pun aku belum dapat lagi apa rahsianya.. Aku dah suruh dorang emailkan, tapi dorang kata yang dorang tak tau nak guna pula.. Ish2, kuno betul lah dorang ni, harap namanya saintis.. Takpe, sementara menunggu para saintis tu nak emailkan rahsia tu apa kate kita pergi melepak2 depan tv sambil melayan biskut kering cicah air milo panas.. Huish, lazat woo, senang cakap sampai menjilat cawan..

Korang dah habiskan ke belum air milonye..? Laa, belum buat lagi rupanya.. Takpelah sebab aku dah dapat dah emailnya.. Ni aku tuliskan balik ye..
Alamak, saintis ni cuma hantar gambar je, macam mana nak tengok.. Ish, nampak nye rahsia untuk membuat entry paling berkuasa tu akan tetap menjadi rahsia.. Nantilah, bila aku jumpa dengan saintis tu, taulah apa yang aku nak buat..

Okay, apa2 hal aku nak mintak maaf kalau korang dah tertanya2 sangat apakah rahsianya.. Aku sendiri pun tak tau ada ke rahsia yang macam tu.. Tapi apa yang pasti ialah saintis sebenar mesti lah tau menggunakan email, kalau dorang tak tau macam mana dorang nak share hasil kajian dorang tu, betul tak..??

2 comments:

Novelgurl said...

SALAM..hUHHU..apakh rahsianya ?

::nuRuLaDHar:: said...

erk? rasia ape? huk3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...