Friday, February 11, 2011

Berani sungguh dia..

Salam semua, tadi masa aku tengah berjogging di dunia maya ni, tiba2 aku terbaca satu entry dari makhluk tuhan ni.. Bila aku baca entry dia tu, ia telah membuatkan aku tersentuh, nasib baik tak nangis..huhu. Berani sungguh makhluk tuhan ini bercerita tentang entry aku.. Apa dia tak takut ke nanti ada blogger2 lain pun turut ikut juga.. Korang nak baca ke apa yang dia tulis tu, yelah korang baca lah, klik sini tau...

terharu ya amat ni..hehe
Okay, semua tenang dulu.. Bagi sesiapa yang ingatkan itu adalah entry yang mengutuk aku, korang memang silap besar lah.. Korang dah baca ke belum, kalau belum pergi la klik sebab aku malas nak cerita lebih ni..hehe. Dah baca ke..?? Okay, kalau dah baca thanks la aku ucapkan ye.. Thanks juga kepada si dia sebab buat entry tentang entry aku tu.. Korang paham tak tentang apa yang aku maksudkan ni.. Laa, tak baca lagi entry dia macam mana korang nak faham..^^

Kan hari itu aku ada buat entry tentang cara nak orang komen entry kita, bagi sesiapa yang belum baca tekan sini lagi ye.. Itu semua adalah dari pendapat aku je, kalau ada sesiapa yang berjaya selepas mengikut cara tu, tahniah la ye.. Sebenarnye aku dah tak tau apa nak tulis lagi ni sebab terharu sangat..huhu

3 comments:

Si DauN CeRi said...

ha ape yg berlaku ni? apa apa?

hehe

nak komen jugak dulu baru baca, bole an an?

ok done.

CAWPONTIAN said...

samalah kiter...

mimie said...

hahaha~nangis2 ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...