Tuesday, February 15, 2011

Apa yang korang akan tanya..??

Salam kepada semua yang membaca entry ini sekaligus membuka blog ini sekali.. Dah malam aku baru nak postkan entry aku yang kedua.. Mentang2 la pagi tadi dah postkan entry yang ke-100, mula lah rasa malas ye.. Bukan itu sebabnya kalau korang terfikirkan apa yang aku fikirkan tu.. Aku sebenarnya mencari idea untuk aku postkan pada malam ni..

Kembali kepada tujuan entry ini.. Aku nak tanya korang lah, katakanlah masa tu korang tengah beli barang kat kedai.. Tiba2 korang terserempak dengan kawan lama korang yang masa sekolah rendah dulu.. Korang dah lama tak jumpa ni, dan korang pun hampir2 tak cam dah dengan dia.. Pesoalannya ialah, apakah topik yang korang akan bualkan apabila kawan korang tu tegur korang..??

Aku bukan apa tanya soalan ni dekat korang.. Aku sebenarnya tak tau nak cakap apa bila dah terserempak dengan kawan2 lama aku tu, maklumlah aku ni pemalu orangnya..~_~.. Biasanya aku cuma akan tanya 3 benda ni je..
* Buat apa sekarang ni (sambung belajar atau kerja)
* Duduk mana sekarang ni..
* Macam mana tempat belajar/kerja..

Lepas aku tanya 3 benda tu aku dah start diam la.. Kalau kawan aku tu pun tak tanya apa2, aku mintak diri lah, tapi kalau dia tu banyak tanya, aku layan jela.. Kalau korang apa yang korang akan tanya ye..??

6 comments:

NUR AYNIE said...

senarai soalan... apa dh keje??? keje ape??dah kwen??
*bape org dh anak?? (kalu dh kwen)
blom kwen?? naper?? haahhah sah2 aynie kuat gosip haha byk tol soalan peribadi...

chunna said...

tunggu dia tny je la klu xreti nk tnye. haha.

SyAE SyEa said...

btol tu..soaln femes cmtu la nk tny mmbe an..ahaha..klo dpt yg byk ckp,ok laa..p klo due2 senyap..bye je laa..hehe^^

Afzainizam said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
selamat hari kekasih wahai kekasih Allah, Nabi Muhammad S.A.W...
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
Salam Sebuah persahabatan....
Terima kasih
kembara ziarah maya”
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Sesungguhnya Allah dan para Malaikat sentiasa bersalawat keatas Nabi" Ya Allah! Limpahkanlah selawat serta salam kepada Nabi, ahli keluarga baginda dan para sahabat.

Allah berfirman,' Kami tidak menurunkan kamu melainkan sebagai rahmat kepada seluruh manusia.' (Al-Anbiya':107)

۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞

uiihhh banyak soal plak yerrr.... jwb nyer diam ajr

bakawali said...

1) ko yang mana erk?? aku mcm pernah jumpa..
2) ko buat ape skrg??
3) blaja ke kerja??
4) da kahwin?? anak brape..
5) ko duk mana erk skrg??
6) bg la no hp ko..senang2 leh hubung..
7) k , la..jumpa lagi...

bye!!

heheh

alongizhamhadi said...

apa la..lawn kali tanya la..kaya ko sekarang..jom blanja aku geteh...heee...save duet sarapan pg tu..(bgantung waktu pertemuan)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...