Saturday, February 19, 2011

Rehat minda hari Sabtu...

Salam kepada semua yang sedang beristirehat pada hari sabtu ni.. Hari ini aku rasa malas sangat2, sampai kan nak update blog untuk hari ni pun aku rasa malas.. Tapi apa boleh buatkan, selagi aku ada masa yang terluang ni aku gunakan lah untuk update blog, kalau dah sibuk mesti tak boleh update blog seperti biasa..

Hari ini aku  nak buat entry yang biasa2 je lah, malas aku nak bebel panjang2 ni.. Aku jumpa gambar ni masa tengah selongkar gambar2 yang google ada tu.. Masa aku cari2 tu, aku jumpa la gambar ni.. Korang layan jelah ye..
Aku tak tau nak cakap apa, macam kesian pun ada juga bila muka kita di edit jadi macam dekat atas ni.. Sumber dari sini>> Funny Pictures

7 comments:

Leyha said...

isk isk isk . lucu! hehehe :D

Syafiq Rosli said...

haha..kesian barrack..

zati embong said...

haha,kena saman kang!haha

Arpiiz said...

itulah, nak kena sorokkan no IP ni, nanti Amerika tak dapat nak kesan..^^

ain revival said...

hahah~kesian obama nih~

KUREKURE COMEL said...

aduhh...muka sengal sgt...hehehe

woot-woot said...

haha bodohnye - -"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...