Thursday, February 03, 2011

Sebelum dan selepas berblog..

Salam semua bloggers, apakah korang tau yang berblogging ini mempunyai manfaat atau faedah selain dari korang dapat duit.. Untuk entry kali ni aku nak share kan apa yang aku dapat sejak aku start berblogging ni.. Kalau korang tak percaya, cubalah korang bandingkan diri korang yang sebelum berblog dengan sekarang ni.. Sejak aku mula berblogging ni, aku dapat kesan beberapa perubahan dari diri aku ni antaranya ialah...

*Pantas menaip..
Benda ni memang aku tak nafikan, kalau dulu aku nak menaip boleh juga la diketegorikan sebagai lambat.. Yelah, sebab aku bukan suka sangat menaip dekat komputer ni, dulu aku cuma main game je..

*Mencari idea..
Kalau dulu, semua benda yang aku pandang aku cuma biarkan je, takde lah rasa macam nak bagitau dekat orang ramai.. Sekarang ni, semua benda yang aku nampak aku akan jadikan dia satu cerita untuk aku sharekan dekat sini..

*No game..
Bukan lah aku tak main game terus, tapi sekarang ni aku dah jarang la main game sebab sibuk baca entry dekat blog orang lain je.. So dapatlah menambahkan ilmu betul tak..??

*Semakin kreatif..
Benda ni memang series, kalau dulu aku bukanlah tak kreatif sangat tapi memang kurang la tahap kekreatifan aku ni.. Tapi sejak berblog aku nampak memang tahap minda kreatif aku melompat lebih tinggi la bak kata orang, lagi2 kalau bab nak mereka-reka cerita..

ehsan google

Kesimpulannya, sejak saya berblog ni, wajah saya kelihatan lebih bersih dan semakin ayu...Gurau je, kesimpulannya aku dapatlah melihat beberapa perubahan kecil dalam diri aku ni, biar kecil asalkan kesannya besar.. Korang pun dapat tak lihat perbezaannya dekat diri korang..??

10 comments:

Sunah Sakura said...

huish! ayu la arpiiz! haha~

adlin roshaida said...

hahah. ayu sungguhh ;D

kalau mcmtuh , I pon nak blog2 selalu lahhh ;D

zaty luvlianncez said...

mmg da kelainan...kalo zati kn..dlu pemarah..skang x dh

KUREKURE COMEL said...

byk perubahan tu...hehehe...

duk depan pc kdg2 nangis..kdg2 gelak..kdg2 makimaki...kdg2..blur...

hehehe...mcm2 ragam...kehkehkeh

♥ AyaHikari ♥ said...

betul tu. slain tu, otak makin berkembang. :P

Epul said...

nak blogging selalu laa. nnt wajah kelihatan lebih bersih dan semakin ayu. :) hahahaha

E1-tribe said...

betul tu. sangat menarik...

Along Usop said...

hahah.. along stuju sgt2..
skang nih tak dpat nak maen game dah..

best lagi blogwalking..=)

Along Usop said...

hahah.. along stuju sgt2..
skang nih tak dpat nak maen game dah..

best lagi blogwalking..=)

Cik Atiqah said...

betol2!! ana sokong!
mmg dulu x kreatif ni,, edit2 gmb suma x tau.. skrg,,mmg mntap!! haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...