Wednesday, May 04, 2011

Korang memang tak layak untuk....

Salam pagi semua readers yang sedang membaca entry di blog aku ni.. Sebelum tu aku nak ucapkan terima kasih kerana sudi merajinkan diri korang untuk membaca segala benda yang aku tulis dalam blog ni.. Ni yang tiba2 rasa nak nangis ni..huhuhu

Okaylah, tanpa aku membuang banyak masa yang terluang ni, aku teruskan kepada benda yang aku nak tulis kan ni.. Banyak benda yang membuat kan korang tak layak untuk menjadi seseorang kalau korang masih ada kelemahan seperti ini..
kalau macam ni memang tak bayang apa2

* Menjadi pencuri..
= Kalau setiap kali nak mencuri je, terbayang malaikat maut, paling koman pun terbayang kan kubur..

* Menjadi usahawan yang berjaya..
= Kalau baru dapat duit untuk buat modal, tapi korang dah habiskan macam korang dapat untung..

* Menjadi bapa mithali / soleh / baik..
= Kalau asal tension je, sepak terajang anak bini sampai dorang report polis (padan muka)

* Menjadi doktor bedah..
= Kalau setiap kali pegang pisau, tangan menggigil macam orang duduk dekat Alaska..

* Menjadi seorang penipu
= Kalau belum sempat nak menipu lagi, hidung dah kembang sampai orang boleh tau niat korang nak menipu..

* Menjadi seorang imam..
= Kalau baca Al-Fatihah pun terangkak-rangkak..

P/s : Hari ni agak sibuk, so mungkin akan kurang berblogwalk..

5 comments:

Unknown said...

Ader2 je lah Arpiz ni. Tapi,mang best lah n3 ni. Terbaek.

Tiera rara said...

hahahaha.. entry yg bagus! :)

Misty Melor said...

hehehe leceh gak tu..

Adib Syazwan said...

imam mane boleh xreti bace al fatihah...abis sume makmum batal smyg t...huhu

Noor Fatin said...

yang nak jadi pencuri tu, saya mesti takot. takot org tau. hahaha xpenah buat pnnn. xtau kenapa. hahah takot org tau, takot mak ayah tau.. takot semua la. hahaha


menjadi penipu tu kan, kalau saya nak tipu ke apa mesti nak tergelak. mmg xleh cover buat muka serius la. hahahah.. adesss..

saya takot nak jadi nurse, nampk jarum pn rasa nak pitam. tambh2 nak cucuk org. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...