Friday, May 27, 2011

Rezeki jumaat lagi, yeke..??

Eh2, apahal tajuk tu macam pelik je..?? Korang rasa pelik tak dengan tajuk tu..?? Hmm, mungkin cuma aku je yang berprasangka sebegitu kot.. Tapi kenapa aku buat tajuk macam tu ye..?? Ni yang rasa macam musykil ni..

Okay, korang semua jangan lah membuat muka pelik bila aku menulis sebegitu.. Sebenarnya takde apa yang nak dipelikkan dengan tajuk yang macam tu.. Aku saja je nak merekacipta ayat itu supaya perenggan itu menjadi lebih panjang..

Agak2 koranglah, apalah rezeki aku pada hari jumaat ini ye..?? Cuba teka dulu, kalau tak nak teka pun tak pe juga sebab nanti aku akan bagitau juga jawapan nya..hehe. Korang perasan tak dekat iklan yang bawah header aku tu..

Ye, itulah rezeki aku untuk kali ini.. BE baru yang datang tanpa aku duga dan tanpa aku tau, tapi yang sebenarnya dari semalam lagi dah ada iklan tu.. Cuma baru hari ni je aku sempat nak membuat entry tentang nya..

Sebenarnya ini bukanlah rezeki aku sorang je, sebab kalau tidak disebabkan korang semua yang selalu datang singgah blog aku ni.. Takdenya aku akan dapat BE ni.. Terima kasih banyak2 kepada para readers dan para pelawat blog aku ni..

Dan tidak lupa juga thanks kepada Nuffnang dan syarikat Perodua sebab sudi meletakkan iklan BE itu kedalam blog saya ini.. Lain kali kalau nak letak BE tu, bagitau lah ye, boleh saya prepare kan entry awal2..hehe

P/s : Kalau nak tau iklan Perodua tu tentang apa, klik je jangan segan2..hehe

3 comments:

NUR AYNIE said...

wahh~~~~best2...=)

dyanie said...

rezeki jgn dtolak ..maut jgn dcari =)
bgs2

tia @ Ini Kisah Tia said...

amboi , galak sungguh BE bergolek dengan si arpiiz ni . jeles tau ! huhu ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...